Hairtalk

Oii, det begynner vel å bli godt over et halvt år siden jeg farget håret sist!! Er jeg den eneste som er sløv med å besøke frisøren? Fargen min er naturligvis helt utvasket og solbleket etter sommeren, så det er på høy tid med en oppfrisking – og kanskje litt forandring? Jeg ble så inspirert av at Therese turte å farge håret RØDT, så jeg fikk nesten lyst til å herme. Kan ikke det da, men hårfargen til Beyonce på bildet over synes jeg var helt nydelig. Hmm, vi får se hva jeg ender opp med når jeg sitter i frisørstolen. Håper bare ikke jeg blir en reddhare og ender opp med det vanlige brune håret :)

Nå skal jeg se gårsdagens episode av robinsonekspedisjonen før jeg sikkert blir å legge meg rett etterpå. Er så trøtt og trenger så mye søvn for tiden at det er helt frustrerende! Nesten så man skulle trodd at jeg er gravid. 

31 kommentarer

Siste innlegg