Vinn solkort på 1000 kroner

Hei søtinger! Lenge siden jeg har hatt en så lat dag som i dag, har til og med funnet frem nattbuksa mi fra wow som jeg fikk når jeg var sånn 9 år gammel. Haha, elsket wow når jeg var liten. Husker jeg synes nattbuksa var sååå kul at jeg måtte bruke den på skolen til og med.. I tillegg til lat, så er jeg så støl i absolutt hver muskel i kroppen, man glemmer av hvor vondt det faktisk er å være skikkelig støl!! Så har bare ligget langflat på sofaen i dag, og i øyeblikket ser jeg på charterfeber med det ene øyet. Hahaha Therese ♥

Siden jeg er så lat og siden dere fortjener det, så tenkte jeg å dele ut noen solkort til dere. Tenkte å plukke ut hele 6 vinnere, hvor èn av dere vinner et solkort på verdi av 1000 kroner, og dere andre fem får en “trøstepremie” med et solkort hver på en verdi av 80 kroner. Får å delta må dere like facebookpagen min HER, og legge igjen mailadressen deres i kommentarfeltet på dette innlegget (IKKE på facebookpagen!). Lykke til :)


1184 kommentarer

Siste innlegg