<3

Det er fortsatt en stor sorg å bære på, selv om det nærmer seg 5 år siden pappa gikk bort. Man lærer seg å leve med sorgen, for tiden leger faktisk alle sår. Ikke helt, selvfølgelig, for det vil alltid være et tomrom i hjertet og i livet videre. Pappa var musiker, og spilte i duoen “Tobben & Ero” som hadde sin storhetstid på 70-tallet. Med andre ord; lenge før jeg og dere kom til verden. For det om har jeg selvfølgelig en enorm tilknytning til musikken. For de spesielt interesserte kan dere finne sangene deres på spotify under navnet “Tobben & Ero”, blant favorittene mine er: O visste du bare, Den dag kjem aldri, Dagene, Lina, På kroen og ganske mange flere.  

Jeg gleder meg så utrolig mye! I kveld skal nemlig Ero, sammen med Tormod Løkkemo, spille en minnekonsert på Rorbua. Både for å hedre pappa, og for å skape liv igjen i musikken deres. Kjenner jeg får noen tårer i øynene, gleder meg så! Under har jeg lagt med en liten videosnutt av pappa og Ero, så utrolig fint for meg å kunne se på. Min pappa til høyre ♥

34 kommentarer

Siste innlegg