1-års jubileum

Jeg fikk så akutt lyst til å blogge! God knows why, for jeg har ingen bilder å vise dere, og oppå det hele er jeg døden nær av søvnmangel. Første lass er flyttet over i leiligheten og veldig mye gjenstår til morgendagen. Blir en veldig lang og tung dag – å flytte er alltid veldig mye mer arbeid enn man ser for seg, det har jeg erfart. Heldigvis har jeg en sterk og flink kjæreste denne gangen som gjør det mest tunge av det fysiske arbeidet, så kan jeg gjøre mer av de hyggelige oppgavene, som feks. å få plass klærne mine som det er ALT for mye av. Heldigvis har jeg vært så smart og allerede plukket bort masse som skal kastes/gis bort/selges, så etterhvert vil jeg kanskje legge ut noe for salg her på bloggen. Man må bare til slutt innse at man aldri kommer til å bruke den kjolen som har hengt to år i skapet med merkelappen på. 

I morgen (idag) flytter vi offisielt inn og det blir første natten i leiligheten :) Og ikke nok med det!! Det er faktisk selveste 1-års jubileet vårt som kjærester, 11. januar! :) Naw da… Ikke verst å bli samboere på selveste jubileumsdagen vår. Cute! Blir sikkert null blogging i morgen, men vi ses vel plutselig igjen søtiser. 

19 kommentarer

Siste innlegg