Instanews

Mens resten av klassen har naturfag sitter jeg i kantina og venter på at klokka skal bli 14 og norsktimen skal begynne. Det føles selvfølgelig helt unødvendig å ha flere timer med fri midt i skoledagen på tirsdager og onsdager, men for det om så angrer jeg ikke på valget jeg tok om å droppe to fag i år. Vi får se om jeg er like fornøyd til neste år når jeg må ta de opp, haha – men akkurat nå føles det helt riktig. 

Gleder meg til å vise dere resultatet av frisørbesøket i går, men det blir ikke før senere idag for har ikke rukket og tatt bilder enda. Må også sminke meg først. “Fun fact”: sminker meg faktisk aldri før skolen. Tror de i klassen har sett meg med sminke ganske så nøyaktig 3 ganger. Jeg bare klaaarer ikke å stå opp 10 minutter før for å sminke meg når det er såvidt jeg klarer å kle på meg klær om morgenen. 

Litt instanews (eller nytt og nytt, er ikke så superaktiv der, men om dere vil kan dere følge meg @tuvaw):

Sefie i speilet (som jeg forresten klarte å KNUSE i morrest </3) Morgenkooos Selfie før jeg dro ut på nyttårsaften Thessypussy driving like a boss Erstattet min ihjælknuste Iphone 4s med en Iphone 5s, FINALLY! ♥ Jepp 🙂 


 Selfie, selfie, selfie… Kjærestekveld med nachos In action @hairshopjekta På besøk hos ei gammel venninne av meg i romjulen som har fått en nydelig liten prins En liten sangvideosnutt av Karen I’ve never seen a smiling face that was not beautiful 

13 kommentarer

Siste innlegg