Fitness Tuva

Husker dere da jeg la ut disse bildene? Jeg fikk helt enorm positiv feedback fra dere. Bildene er tatt med akkurat èn måned mellomrom og er et bevis svart på hvitt på hvor mye man faktisk kan forandre kroppen sin på så kort tid. Man kan tydelig se at blant annet fettet på magen, lårene og hoftene ble redusert, og at rumpa hadde fått seg et lite løft. Oktober 2012 begynte jeg å trene for alvor, ikke fordi jeg mente at jeg var tjukk, men jeg ville komme i bedre form. Sant skal sies at mye fast food og mye festing setter sine spor på kroppen, uansett hvor høy forbrenning man har. April 2012 ble jeg 18 år og på den tiden var det å dra på byen det beste jeg visste og det ble gjerne ikke bare èn gang i uken. Jeg fikk da kostholds- og treningsprogram av Lene Hansen og trente 6 dager i uken, og jeg fulgte det slavisk i bortimot 2 måneder. Så for meg at jeg skulle stille i bikini fitness (haha), men så fikk jeg meg kjæreste, treningen gikk til helvette samtidig som musklene, men det er en annen historie..

Vel, uansett.. Jeg blir inspirert og motivert når jeg ser tilbake på disse bildene. Jeg vet hva jeg kan klare bare jeg vil. Jeg VIL og jeg SKAL bli i god form igjen! Kommer ikke til å trene 6 dager i uken, men det er heller ikke nødvendig for å oppnå resultater. Må finne en god balanse som jeg faktisk kan leve med. Kanskje jeg legger ut bilder måned for måned? Eller kanskje ikke, vi får se.

61 kommentarer
    1. Kunne du ha lagt ut et treningsprogram for å stramme opp lår og rumpe på kort tid? Du fikk jo utrolig bra resultater og trenger trenings tips!

    2. Jeg lurte på om du kunne lage eit innlegg om hva du spiste og trente,men vis du ikkje husker trenings programet kan du lage eit mat innlegg vis du husker det da 🙂

    3. Åå kan du please begynne å blogge om trening igjen! Går regelmessig på senter, men jeg føler resultatene kommer så sakte. Du fikk de jo så fort, så hadde vært gøy å følge med på deg og få litt motivasjon 😀

    4. Pliiiis fortell hvordan du trente rompa i denne perioden! Elsker forresten når du (pleide) å blogge om trening, framgang og mat – det var daglig motivasjon 🙂

    5. Du er en god inspirasjon! trener selv og elsker å lese om “rosabloggere” som skriver om noe annet enn sminke, innkjøp og vofsen sin! Digger bloggen din!

    6. Fantastisk endring på så kort tid 😀 Hvor ofte trente du, og hva? Er spesielt interessert i hvordan få litt mindre fett rundt magen så raskt 🙂

    7. wow, super inspirerende!! haha du fikk meg til å ta en haug av rumpeøvelser nå! Og takk for inspirasjon!! Nå skal jeg virkelig trene! 😀

    8. Jaaaaa!! Legg ut bilder etterhvert Tuva!! Det gir meg masse motivasjon!! Da disse bildene kom tenkte jeg bare fyfaen – I WILL! 😀

    9. Det hadde vært supergøy med fler slike fremgangsbilder fra mnd til mnd! Blir såå inspirert 😀 Og du har en kropp jeg kan sammenligne meg selv mye mer med enn de fleste andre som gjør det samme, u feel me?

    10. Hadde satt skikkelig pris på å få sett bilder! Det er utrolig inspirerende og god motivasjon 🙂

    11. Har fulgt bloggen din en stund, men dessverre sjeldent kommentert. Må bare si at du er en av de få bloggerne jeg faktisk liker utrolig godt 🙂 Jeg fulgt med siden du fortalte om livet ditt og har syntes du har vært en stor inspirasjon og jente siden. Det er fint at unge jenter har noe bra å se opp til! Noe som ikke bare er glam og glitter hele tiden 🙂 Da det kommer til dette innlegget er det dødsrått 😀 Begynn å tren og skriv om trening igjen 😀

    12. Husker dette ja 😀 Du var så flink, og jeg husker hvor motivert du var. Lykke til med å komme i gang igjen, det fikser du 🙂

    13. E en fordel at du e strak i ryggen på begge bildan, og ikke bare på det 1mnd etter når du vise rumpa 🙂

    14. Wow, for en motivasjon dette var! Kan du lage et innlegg om hvordan du trener, hvor ofte og hva? Du inspirerer virkelig 🙂

    15. Herregud så god du er Tuva! Jeg har selv vært der, og jeg vet hvor for kroppen forandrer seg bare man går inn for treningen for fullt 🙂 Selv blir det vanskeligere og vanskeligere for meg av den enkle grunn at jeg har holdt på med vektløfting i 8 år nå, og kroppen bruker da naturligvis lengre tid på å forandre seg.. 🙂
      Lurt å finne en balanse som passer deg Tuva..! Før klarte jeg aldri å trene mer enn fire dager i uka, men nå er jeg opp på 9-11 økter per uke, og det er PERFEKT for meg 😀 Lykke til med treningen! Legg gjerne ut bilder en gang i måneden, det inspirerer andre til å trene!

    16. Kan du vær så snill og legge ut kostholdsprogrammet 🙂 <3 jeg er 14 år og blir mobbet på skolen så jeg trenger og gå ned i vekt og få littt strammere kropp, så jeg ville setti stor pris på om du kunne legge ut programmene, begge to <3 🙂 du er kjempe pen og har aldri vørt feit !

    17. Husker at jeg fikk så mye treningsmotivasjon på den tiden, men nå trener jeg ikke så mye lenger. Hadde vært supert om du kunne oppdatert oss litt om treningen innimellom og gjerne legg ut bilder slik vi kan se din fremgang. Er forresten superglad for at du har startet å blogge skikkelig igjen 😀

    18. Hei, liker godt at du har kommet i bloggform igjen, du er seriøst den mest ærlige bloggeren som finnes i norge som gir ganske faen. jeg liker det :- )
      Men lurte på om du kunne dele kostholdsplanen din, hva vr det du spiste som hjalp? For oss som ikke har penger til en som kan lage kostholdsplan, heh ..

    19. Hei :- ) liker at du er tilbake i med litt hyppigere blogging :- ) du er jo tross alt den som der er mest interessangt og følge her i norge.
      Lurer på om du kan dele kostholdsplanen du hadde? for oss som sliter med samme problem med mye brus og lfast food.

    20. woooow! kan jeg få den treningsplanen du brukte? vær så snill! jeg sliter med å vite hvor mye og sånt jeg skal trene

    21. Du har ikke noen forslag til hva som kan være god motivasjon? Meldte meg inn i ett treningssenter for første gang igår, men trenger motivasjon til å gå, hehe 🙂

    22. Hvilke øvelser gjør du for rompe? Trenger litt større rumpe!
      For en fantastisk fin kropp du har!!!

    23. Kjempe bra jobba!! Skikkelig gøy hvor fort resultater kan vise :):) Hadde vært utrolig motiverende viss du ville legge ut treningsprogrammet du gikk etter :):)

    24. Wow, syke resultater, og for en kropp!
      Jeg prøver selv å trene, men mister liksom motivasjonen. Kunne du ha lagt ut treningsprogrammet ditt? eller isåfall skrevet litt av øvelsene du bruker å gjøre for å trene mage spessielt. Rumpe hadde heller ikke gjort noe 😛

    25. Holy mother of god! Den rumpa..og kroppen! Utrolig bra jobba..syns du skal legge ut treningsprogramm jeg 😀 Du er virkelig en inspirasjon <3

    26. Eller du kunne skrevet ett innlegg om motivasjon, hva som fungerer bra som motivasjon for deg, så kanskje noe av det kan fungere for noen av oss lesere og? 😀

    27. vil gjerne vite hvordan kostholdet ditt var i den perioden du forandret deg så mye 🙂 Håper på et innlegg om det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg