Klessalg 5. februar

Puhh, et velfortjent lite pust i bakken. I dag har jeg vært både handy og effektiv. Var borte på Skeidar og hentet en kommode som jeg vedder stortåa mi på at veide dobbelt mye som meg selv. Slepte den ut av bilen, hele veien bort til heisen, inn i heisen, bortover den lange gangen og inn i leiligheten. Vegard var ikke hjemme, så utålmodig som jeg er var det bare å begynne og montere. Easy!

Resultatet ble jo faktisk en kommode:

Alt er bare kaos. Nå skal klær ryddes og sorteres, og gjett hva? Jeg og storesøstra mi skal ha KLESSALG på onsdag, 5. februar klokka 19:00. Alle dere som bor i Tromsø og har anledning til å komme er selvfølgelig hjertelig velkommen! Vi skal ha det hjemme hos Marlene i Tønsnesveien 15 som ligger i Tromsdalen. Jeg er ikke ferdig med å gå gjennom alle klærne, men så langt har jeg fylt opp en svær søppelsekk med både klær, sko, vesker osv som dere ser over. Masse, masse fint i størrelser fra XS-L. Vi tar både kort og kontant. Håper så mange som mulig kommer!! ♥

22 kommentarer

Siste innlegg