Videoblogg svar på spørsmål

Tja.. Under ser dere hvorfor jeg aldri kunne ha vært med på “Bloggerne” eller hvilket som helst TV-program. Jeg er så ukomfortabel foran kameraet! Føles bare helt unaturlig for meg å sitte og “snakke” til et kamera, derfor jeg videoblogger sånn èn gang i året. Synes nordleninger generelt høres sykt care ut når vi snakker, har noe med tonefallet vårt og gjøre – og jeg er i allefall ikke noe unntak, haha. Høres ut som at jeg gir faen i alt og bare “tjaaa, vet ikke, bryr mæ egentlig ikke..”. I tillegg er jeg litt hangover og sliten, altså ikke helt på mitt beste, så litt unnskyldt? Vær snill med meg ellers blir jeg lei meg og tørr aldri å videoblogge igjen :(:(

53 kommentarer
    1. Har savnet videoblogg fra deg! Du virker som en utrolig herlig jente, haha, må jo bare elske deg! Stå på videre 🙂

    2. Haha! Ja, nordnorske virker care, men du er morsom på samme tid, så det gjør ingenting 😉 Jeg moret meg under videoen – godt svart! <3

    3. Syns det e så artig å se deg på videoblogg! Syns du e flink og naturlig foran kamera! 😀 bare fortsett med æ lage videoblogg! Det e populært blant oss lesere! Er også populært med treningsinlegg og matoppskrifter osv:D forsett med den brae bloggingen!!

    4. Aldri hatt noe spesielt forhold til deg eller bloggen, bare klikket innom av vane.
      Men fikk virkelig øynene opp for deg nå, likte kjempe godt videobloggen. min nye favoritt blogger helt klart, du er fin! 😀

    5. hei tuva. har du noengang opplevd noe kleint hos voxeren? jeg skulle ta bikinilinjen og tok av meg hele trusa en gang. huff XD

    6. Kjempeflott video! Du var jo absolutt flink til å lage videoblogg og jeg håper du lager flere:) stå på Tuva!<3

    7. Kan du svare på hvilken hårfarge du har på håret ditt i neste spørsmålsrunde? Skal nemlig farge håret mitt og vil gjerne ha lik farge så deg, så jeg trenger et nummer på fargen:D

    8. Jeg syntes du virket kjempe naturlig foran kameraet, gjorde deg ikke til eller noe slik som mange andre gjør.. Flinke flinke Tuva, videoblogg gjerne oftere, for du er kjempe flink!!
      Og når jeg først faktisk kommenterer, må jeg også få komme med at du er en veldig skjønn jente. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som sier noe annet. Synes du virker som en sprudlende og glad jente med masse latter og liv. Hadde du vært i min vennegjeng hadde nok du vært en favoritt 🙂

    9. Syns du virka kjempe naturlig foran kamera, veldig fine og reflekterte svar på spørsmålan. Æ syns du skal ha mere videoblogg, du e flink! 🙂

    10. Du er så fin Tuva! Du er den som burde ligge øverst på topplisten, du er så jordnær og er så normal. Når jeg ofte ser på andre slik ellers på videoer så føler jeg liksom at alt er å ha penger, at det er alt. Ta operasjoner for å forandre på seg… du viser at det å være seg selv er viktigst, og det liker jeg. Jeg vet det er mange som ser opp til deg via bloggen, og det synes jeg bare er en positiv ting!:-)

    11. Svar gjerne mer på video 🙂 du greier det jo såå bra! Flink! Morsomt at du er tilbake, stå på videre!

    12. Kan du fortelle litt om brasiliansk wax? gjør det vondt hver gang eller er du vandt til det nå? hvor lang tid tar det for at det det vokser igjen?

    13. Du har seriøst verdens fineste hår! Det er så utrolig tykkt og fyldig og langt og med masse volum, virkelig drømmehåret 🙂 Er såå sjalu, kunne gjort alt for å få håret ditt, hehe 🙂

    14. Elsker virkelig at du har startet å blogge igjen, håper du fortsetter i en god stund til!!
      Og forresten, du er såå pen 🙂
      Ha en fin kveld videre

    15. Jeg synes du er superflink på videoblogg, jeg. Det er noe du gjerne kan gjøre mer av 😀
      Og du har såå fint og tykt hår! misunner deg.

    16. Du er så fin! Jeg vil også ha så fint hår med så mye volum! Ser også bicepsene dine, hehe 😀
      Du virker som en veldig sterk og selvstendig jente!
      Føler også at du passer til å jobbe med vanskelige stilte barn, du har hatt en ganske tøff oppvekst, virker det som (selv om jeg ikke skjenner deg da) men gjort det beste ut av det.
      Synes filmen var bra jeg! 🙂

    17. Gud så du har forandra dæ etter du fikk kjæreste. Du virke mer som ei sterk kvinna. Mer voksen rett og slett! Du virke så mye mer naturli enn ka ho Tcmn f.eks gjør.. Du e dæ sjøl forran camerae mens æ syns ho prøve å gjøre sæ litt til.. så thumbs up for you girl :). Lag flere videoa.. va virkelig en push på bloggen din;)

    18. Så bra video 🙂 Det må du lage flere av 😉 Merker du har vokst mye det sisste året! Positivt altså 🙂 Stå på, du e rå!!

    19. Du må begynne å lage flere vidioer,savner det! Du gjorde det så ofte og da satt jeg og lo og koste meg..haha;) Husker en video veldig godt når du spiste kjøttkaker tror jeg :Dhahah,men som sagt elsker deg og du må lage fler videoer 😉

    20. Fin video!
      Bergen er absolutt den fineste byen av de tre, så visst han får plass der så ville jeg sterkt anbefale å flytte til Bergen. 🙂

    21. Hei, Tuva 🙂
      Har aldri sett deg i levende live før, så jeg tenkte bare jeg ville si at du er helt nydelig.
      Forresten så vil jeg anbefale Bergen. Selv bor jeg i Oslo og det er kult nok, men Bergen er helt ærlig en finere by 🙂

    22. Tuva!!!
      jeg har alltid digget deg! du er den beste bloggeren, med den beste personligheten! synes vi er ganske lik. nå når eg hørte at du kanskje kommer til bergen ble eg i ekstase!!! kom til beeeergen!!! haha, visste ikke eg var så vill etter deg før nå, men synes du e konge. kan vise deg rundt, hehe 🙂
      sjekk ut denne linken og: http://www.studyaway.no/privatist. her skal jeg, og vet du også skal ta opp fag, så det er tipset mitt

    23. Kan du vær så snill å lag et innlegg om håre ditt? Ka jør du før å få å masse volum? Nåen spesielle produkta du bruka? Kordan e håre ditt ves du ikkje jør nåkka mæ dæ? Du har dæ sykaste finaste håre eg har sett.. Å eg treng tiiiiips. Hata håre mitt som dæ e nu, dræg ned selvtillit, som igjen ødelegg før så masse anna.. Eg e bre 18 år, men føla meg som ei gammel kjærring når eg går me håre i strekk 24/7!!!!!! Å nesten bære gå i koseklea å føla meg bre shady.. Plis treng tips, motivasjon, å alt dedær..!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg