Minner om klessalget i morgen

I dag er en skikkelig drittdag som helst bare kan bli ferdig. Mensen er kanskje ikke noe man snakker høyt om på blogg, men realiteten er at vi alle jenter hater det like mye – spesielt hvis man får det på skolen, helt uforberedt, og selvfølgelig ingen tamponger innen rekkevidde. Da har man rett og slett ingen andre alternativer enn å stappe trusa full av dopapir å håpe på at det skal holde til man rekker å komme seg hjem. Det eneste positive med mensen er at man vet at man ikke er gravid.

Utenom mensen er jeg ellers bare så sinnsykt trøtt, meeen jeg har ikke tid til å være trøtt, for nå som middagen er fordøyd skal jeg bortover til Marlene for å gjøre klart til klessalget i morgen. Remember? Håper så mange som mulig av dere kommer, for både jeg og Marlene har flere søppelsekker fulle av klær som forhåpentligvis skal bli solgt unna. Vi har størrelser ifra XS-L og vi tar både kort og kontant.

Time and place: Tønsnesvegen 15 i Tromsdalen (gult hus) klokken 19:00. Kommer du? :):)

26 kommentarer
    1. Mensen er noe dritt mild sagt, hater det veldig mye 🙁
      Skulle ønske jeg bodde i tromsø og kunne komme på klessalget 🙂

    2. I feel you girl. Sto i butikken med noen fra klassen i et av friminuttene, så plutselig kjenner jeg noe slimete og varmt i trusa. Det var helt jævlig. Jeg sto på butikken liksom, og de har ikke toalett til kundene sine der.

    3. Tror nok vi alle jenter hater mensen, haha! Du har helt rett i at det er verst å få det helt uforberedt på et sted du ikke vil ha det, har skjedd meg flere ganger og det er like kjedelig hver gang, menmen;o
      Lykke til med klessalget! Skulle så ønske jeg kunne komme, men jeg bor altfor langt unna Tromsø 🙁

    4. Hahaha du er så morsom – akkurat sånn jeg føler det, har skjedd flere ganger med meg og. Verste var en gang når jeg kom hjem fra skolen og så jeg hadde blødd gjennom.. Da er det bare å krysse fingrene og håpe at ingen har sett det!

    5. Hahah er det mulig! Filkk mensen akkurat i dag og var i samme situasjon som du. Godt man ikke er aleine å gå igjen om dette drite!

    6. Du er så flink å blogge for tiden! 🙂 Er virkelig gøy å følge med på hva du gjør og, gleder meg til å lese nye innlegg! Du er flink, så stå på, Tuva! 😀

    7. Lag deg en bitteliten mappe eller noe og legg den i lomma eller i veska hver gang du går ut, da er du alltid litt mer forberedt på det verste, haha!

    8. Kjære Tuva!
      I url-feltet i denne kommentaren har jeg lagt ved en link til ett av mine siste blogginnlegg. Jeg synes nemlig at du er en så god blogger, som fortjener ditt eget domene. Jeg gikk fra vektlofterjenta.blogg.no til vektlofterjenta.com for litt over ei uke siden, og jeg er så glad for at jeg tok det valget! Husker jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre, men jeg valgte til slutt å satse.
      Blogg.no har altfor lav sikkerhet, og min blogg ble blant annet hacket. Ønsker ikke at det skal skje med din, og anbefaler deg derfor å bytte til eget domene. Ta gjerne en titt på innlegget mitt der jeg forteller positive og negative sider ved det å bytte, samt også hvordan man gjør det! 🙂
      Mvh.
      Linn Therese
      vektlofterjenta.com

    9. fikk det også uforberedt på skolen, men hadde heldigvis tampong med. Men jeg elsker at du blogger så ofte nå Tuva, stå på! 🙂

    10. Jeg er enig med deg om at mensen er no’ dritt, og at den kommer når det passer som dårligst. Men Mooncup(www.mooncup.co.uk) har virkelig lettet på periodene mine. Anbefaler alle jenter å sjekke det ut!
      BTW, jeg er ikke betalt eller noe for å skrive dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg