Tits and ass

Livet er så snill med meg for tiden! Jeg trives så godt i leiligheten med Vegard og jeg tror det er det som ligger i grunn for at alt er så fint. Jeg har en bra døgnrytme, jeg kommer meg opp om morgenen, jeg synes det er gøy å blogge igjen, og jeg har begynt å trene igjen og bare det gir meg masse glede. Humøret mitt kan altså svinge i likhet med en gravid kvinne, så jeg håper bare den positive energien holder seg oppe lenge! Salget gikk også supert i dag, men enda litt igjen – så det kan hende jeg legger ut noe her på bloggen, da jeg så det var noen som ønsket det?

Dro sammen med lillesøsteren min for å trene bein rett før stengetid på SATS, så det ble ei veldig effektiv og intens økt. Ikke bare er jeg i dårlig form styrkemessig, men kondisjon har aldri vært min greie – så jeg går der og hiver etter pusten mellom settene, haha.. Sykt deilig å kjenne at svetten renner og at rumpa brenner. Hovedfokuset mitt er å få bygd opp rumpa EN DEL framover, sånn at jeg har både tits og ass, og ikke bare tits. Ser litt deformert ut nemlig.. Vegard kaller rumpa mi for “planken” for tiden!!! Hyggelig kjæreste…

Lengre ned ser dere hvilke øvelser vi kjørte i dag. Min favorittøvelse for rumpa er hip thrust, den går rett på rumpeballene!!



Treningstopp og tights.

Ønsk meg lykke til i gymmen i morgen. HELLO GANGSPERRE!

45 kommentarer
    1. Kan du lage et treningsinnlegg der du detaljert forklarer gode rumpeøvelser? Eller kanskje en videoblogg der du viser øvelsene? :)) det hadde vært supert!

    2. Oi oi oi! Det er greit å lene seg på hælene og ikke tærne. Og hva skjedde med knær over tær? Hvis du vil ha ass istedenfor ryggskader, så ville jeg lest en god del!

    3. kan du skrive litt om forskjellige effektive øvelsa som man kan bruke til rumpe og lår? 🙂 æ har brukt de samme veldig lenge no, og kjenne at æ treng litt variasjon! men fantasien e tom, så lure på om du kan komme me noen tips? 🙂 hadde blidd veldig takknemlig!

    4. Du er bra nok som du er, og trenger ikke forandre deg for noen.
      Jeg blir lett bekymret på andres vegne, etter å ha vært vitne til min søster hatt bulimi, noe som førte til at hun lå døden nær. Fra utsiden virket hun frisk, så det kan ligge mye bak tomme ord.
      Uansett, bra jobba !

    5. Drit i Stine. Hun har sikkert ikke pupper selv, eller kanskje hun har pupper men da er det bare fett. Jeg har også silikon, og jeg vil si at jeg har “tits”
      Vi er heldige vi som har det;) Vi har faste fine pupper. Dere andre med store pupper har mye mer hengete pupper og det er bare vev eller “fett” som jeg vil si. In your face ekle stine som kommer her og tror du er så mye bedre.
      Om så tuva har feil teknikk så er det vel ikke nødvendig å kommentere det. Holder isåfall å kommentere det EN gang.
      Tuva du ser kjempebra ut!:)

    6. Thea: Haha, følte du deg truffet? Sykt latterlig kommentar. Det er jo bedre å ha naturlig store pupper, enn silikon. Dessuten finnes det jenter med runde, spretne store pupper, så lol til deg. Silikon er jo noe man velger å ta fordi man vil ha større pupper. Likevel ser jeg ikke noe problem i at Tuva har silikon, det er jo pupper. Men du bør roe deg ned noen hakk, for det her begynner å bli flaut.

    7. Da jeg flyttet til england hadde jeg aldri hatt et medlemsskap på en gym før, men jeg søkte opp på de gamle innleggene dine fra når du trente masse, og jeg fikk stor motivasjn til å bli med guttene på gymmen! Utrolig bra at du har begynt å trene igjen, jeg merker store resultater allerede 🙂 Skal selv prøve å få opp rompa ett par hakk, takk for at du la ut de forskjellige øvelsene med hvor mange reps, set og alt 🙂

    8. Nora: Det er ikke slik at ALLE velger å ta silikon grunnet at de vil ha større pupper. Her generaliserer du noe. Noen velger det av den grunn(selvfølgelig), men det er også veldig mange som velger det grunnet stor forskjell på puppene, brystvorter som henger ned, for å fylle inn etter amming, for å konstruere ett nytt bryst eller for å rett og slett endre formen på dem. 🙂 Alle grunner er like gode selvsagt, men jeg begynner å bli lei av den tankegangen, som bl.a. du har, angående silikon.

    9. Hei Tuva!
      Ville bare fortelle deg at hip-thrust også var en av mine favorittøvelser for rumpa, men etter å ha snakket med en personlig trener har jeg fått vite at man for all del ikke må gjøre øvelsen med vekt da den kan skade ryggen veldig mye. Skulle bare si fra sånn at du vet det 🙂

    10. Flink du er! Skal starte å trene på treningssenteret neste uke og det gleder jeg meg veldig til! 😀 Kan du skrive ut et treningsinnlegg over hvilke øvelser du liker best og hvor mange repetesjoner osv?

    11. Holder også på å trene rumpe nå, tips er å droppe vektene og finne deg en strikk til både hip thrusten og knebøyen.. Supereffektivt, og kan garantere at du er stiv og stol dagen derpå. Søk det opp, utrolig gode øvelser!

    12. YEEES! du er jo pen og slank, men elsket den trente kroppen din før. Håper du legger ut flere sånne økter. eller rygg og sånt:))

    13. HEISANN 😀
      Jeg lurte bare på hvilket treningsprogram du kjører?
      2-splitt? Og hvilke øvelser hvilke dager?
      Kjørte ca samme øvelsene som du gjorde her, syntes egentlig det var en bra økt 🙂 Så lurte på hvordan resten av programmet ditt ser ut?
      Tusen hjertelig takk på forhånd for svar hehe 😀
      Ha en fortsatt strålende flott dag! 😀

    14. Flink du er! Men den knebøy-teknikken MÅ du forbedre.. Spør en pt på treningssenteret, tar de 3-4 min å vi se deg 🙂 din teknikk er oppskrift på dårlig rygg desverre :/ og med forbedret teknikk vil du se bedre resultater også 😉 Jeg kjører A2G på knebøy.. Et lite tips 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg