Spain maybe

Hei dere! Ser ut som at jeg har begynt sånn smått å blogge igjen. Hvis det er greit? Hehe..

Nå er det påskeferie og det er helt fantastisk. Ikke at jeg går så mye på ski (eller jeg går ikke på ski i det hele tatt for å være helt ærlig), men i dag har det i allefall ikke vært mye fint påskevær. Bare regn, vått og kaldt. Jeg og Kristina vurderer faktisk om vi skal stikke til Spania på søndag, nå som vi begge plutselig er blitt single damer er det jo ingenting som stopper oss. Utenom penger da. HEHE. Må finne ut hva det koster for billetter, vi bor gratis hos onkelen hennes der nede så det frister veeeeldig :) I kveld skal jeg sitte barnevakt hos søsteren min og jeg skal få Kristina til å komme bort å være sammen med meg. Søsteren min har jacuzzi i hagen så den skal selvfølgelig utnyttes!! Tar med meg kameraet så kanskje vi blogges igjen i kveld eller i morgen da. Har savnet dere! Har savnet “meg selv”. Sommeren er rett rundt hjørnet og dette skal bli MIN sommer.

Som blogger er man vel nødt til å vise innkjøpene uansett om det er en ny jakke eller et leketøy?

“Solo: pleasure for you”

Når vi først er inne på innkjøp. Jeg var i London for noen uker siden, kanskje noen har lyst til å se hva jeg kjøpte der? ♥

31 kommentarer

Siste innlegg