London innkjøp

Det begynner å bli godt over en måned siden jeg var i London, men som flere ønsket så har jeg prøvd å finne fram alle innkjøpene slik at dere får sett de fine tingene jeg kjøpte ♥ Jeg klarte selvfølgelig ikke å huske på alt, blant annet litt småting, noen sko, sminke og en rosa skinnjakke som er sinnsykt kul – kom på det i det jeg satt og redigerte bildene, men fortvil ikke, dere får nok sett jakken og skoene på et senere tidspunkt uansett.

Jeg og Vegard var på kjærestetur i Manchester og London en langhelg, og hans store formål med turen var å se Manchester-Liverpool. Det var min aller første tur i England noen sinne og det var greit å få med seg litt fotballkultur også siden det er så stort der nede, men shoppingen var selvfølgelig min hovedprioritet. Det ble bare èn dag med shopping da, men fikk svidd av nok penger for å si det sånn så det var egentlig litt greit. Skal definitivt tilbake til London for å shoppe (og kanskje oppleve litt kultur, for det ble det ikke så mye tid til), for herreGUD for en fantastisk shoppingplass og by generelt! Jeg gikk rundt med adrenalin hele dagen og tenkte ikke på at pengene bare fløy avgårde, det var liksom ikke så viktig – før jeg kom hjem da, heh… Nok prat, her er innkjøpene:



Det dyreste og beste kjøpet var Louis Vuitton-vesken! Min aller første designerveske og garantert ikke den siste. Tror man skyter seg selv litt i leggen når man først har kjøpt en dyr veske, for da vil man bare ha flere! Vet faktisk ikke hva modellen heter en gang (så mye kan jeg om vesker..), synes bare den var så fin og bare måtte ha den, hihi.


Shorts fra Levis/Urban Outfitters


Sminkepung fra Primark. Perfect size!


Hvit skjorte fra Primark og rosa fra Zara


Bukse fra Topshop


Solbrikker fra Urban Outfitters


Vest fra Zara


Jakke fra Zara


Denimjakke fra Topshop


Topshop


Topshop/Urbanoutfitters/Topshop


River Island. Denne playsuiten er så fin og spesiell, venter bare på finere vær så jeg får tatt den i bruk. Gleder meg til å vise dere den på!


Treningsklær fra Nike♥

Så hva synes dere? Flere som elsker shoppingen i London? :)

37 kommentarer
    1. Wow, for en fin blogg du har og bildene er også veldig gode! Hadde satt stooor pris på om du også la igjen en kommentar på bloggen min! Tusen takk♥
      klem evia. blogg.no

    2. Var du i London uten å kjøpe noe fra victoria’s Secret eller abercrombie? Haha, veldig fine innkjøp da 🙂

    3. Tips til neste gang: vis klærne. Ikke brett de sammen, da ser man jo ikke en drit. Og den buksa, lå jo gjemt under shortsen så den så vi jo heller ikke..

    4. Vesken heter neverfull og du har størrelse PM ser det ut som, har den selv i en større størrelse og kunne ikke være med fornøyd med vesken min! Den blir brukt masse

    5. Åå så mye fint!! Har så utrolig lyst på en londontur igjen at jeg får helt vondt av å se alt det fine du har kjøpt xD

    6. Hei 🙂 Om du skal være med kjæresten på fotballtur en annen gang anbefaler jeg deg å ta turen inn til Liverpool hvor de har Englands største kjøpesenterkompleks, Liverpool One. Det er midt i byen, og det eneste som er anderledes fra London er VS. Her er butikkene mer samlet, og det kan være lettere å shoppe, og du bruker mye mindre tid på å komme deg til og fra butikker siden de største ligger vegg i vegg. Turen til Liverpool fra Manchester tar bare 40-45 min med bil/tog. Liverpool er en fantastisk by, og har veldig mye fint å by på. Både fotball og shopping 🙂

    7. ELSKER AT DU ER TILBAKE!! Har ikke fått det med meg og ble så glad når jeg så mange nye innlegg. Du er så ærlig og et så godt forbilde. Håper ting løser seg for deg og at du tar vare på deg selv. Klem i fleng <3

    8. hvor mye kostet vesken ? har veldig lyst på den selv, men er fortsatt litt usikker! håper du kan svare på dette i et innlegg

    9. Jeg har også bursdag på tirsdag, samme som deg, og på onsdag reiser jeg til London med konfirmantgruppen <3 vi skal være der helt til mandag og jeg grugleder meg... Hater å være vekke fra mamma og pappa men samtidig blir dette min første tur til London så jeg må neste glede meg 🙂 love you <3

    10. Kan jeg spørre hvor mye vesken kostet? Har tenkt til å kjøpe den selv, men lurer på hva prisen er i London ettersom jeg skal dit snart 🙂 x

    11. Er det slutt mellom deg og Vegard? Leste lenger nede at du var singel, men så senere skrev du om dere to, så ble litt forvirra. Beklager om du ikke liker spørsmålet, men håper det går bra 🙂 🙂 :*

    12. Hei.
      Jeg skal selv til England i Juni og vurderer veldig å kjøpe meg en Louis Vuitton veske der selv.
      Håper du vil svare meg på dette nå… Hvor mye sparte du ift norsk pris ved å kjøpe den i London?
      Om du ikke vil skrive det så alle ser det, så kan du sende meg en mail..
      Hadde satt utrolig pris på det, for det er omtrent ingen som skriver det på sine blogger (forståelig nok). Hadde vært til stoooor hjelp. 🙂

    13. Den vesken der er fake , haha de er ikke røde inni men lysebrune og remmene dine er for tjukke så nå vet du det 🙂 selv har jeg to ekte så ser fake på lang vei

    14. hvor mye kostet vesken? Skal til Paris i høstferien og lurer på om jeg sparer penger på å kjøpe den i utlandet. Hvor mye betalte du for vesken? Og hvor stor prisforskjell er det fra å kjøpe den i Norge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg