Birthday girl

Heeei dere ♥ Dagene går altså fort unna, får ikke sagt det nok. På tirsdag fylte jeg endelig 20 år og dagen ble feiret med bursdagsmiddag og champagne. På onsdagen dro jeg ut på 20 årsplass for første gang og for å si det sånn så har jeg har vært hangover siden da. Sterkere drikkevarer er ingenting for meg uansett om jeg på papiret er “gammel nok” til å drikke det, haha. Holder meg fortsatt til 18-årsdrikke, hihi! Jeg trengte ikke å vise leg og det sugde litt.. Men det er en befrielse og veldig deilig og endelig kunne dra ut på uteplasser med eldre folk hvor man slipper gutter som så vidt har fått hår på tissen og jenter som ja, konsumerer alkohol på så høyt nivå at de ikke legger merke til at kjolen har sklidd opp på magen. No hate altså, been there done that!

Ellers har jeg vært mye sammen med lillesøsteren min, vært på shopping og vært hennes shoppingassistent i og med at jeg er blitt mye strengere med meg selv når det kommer til unødvendig bruk av penger, så jeg kjøpte ingenting alle de timene vi var på senteret og var så fornøyd med meg selv. Men så skulle vi på Expert da, fordi Jordild skulle kjøpe seg kamera. Gikk ut derfra 3499 kr fattigere og et kamera rikere. Et kamera faktisk. Jeg har jo kamera for pokker! Men jeg klarte å overbevise meg selv der inne om at jeg trengte et mindre kamera som jeg kan dra med meg rundt og det er for så vidt sant, men da må jeg faktisk bruke det også!!


Jordld spanderte bursdagslunsj på meg ♥


Flotteste lillesøsteren min


Jakke fra Zara, bluse fra h&m og veske fra LV.


Sko fra Jeffrey Cambell

17 kommentarer

Siste innlegg