Velkommen hjem til oss

Siden jeg og Vegard mest sannsynlig skal flytte til Trondheim til høsten så skal fine, lille, koselige leiligheten vår selges (</3). Den ligger altså allerede ute for salg på finn.no, så hvis interesse finner dere den HER. Som jeg kort har nevnt så var det en fotograf hjemme hos oss i forrige uke for å ta bilder, så da måtte det være helt strøkent her. Det meste av småting som stod rundt omkring på kjøkkenbenken osv måtte ryddes bort for at bildene skulle bli best mulig – så det ser altså ikke 100% slik ut her som på bildene, flere av våre personlige eiendeler ble ryddet for bildenes skyld. Derfor ser det blant annet litt stusselig ut på soverommet. Men jeg har jo aldri vist dere leiligheten før, så nå får dere endelig se den!

Velkommen hjem til oss :)


Sofa fra Møbelringen, stuebord fra Skeidar og TV-bord fra Jysk


Nydelig utsikt fra verandaen!


Hvorfor den store, stygge gardinstangen henger der er et godt spørsmål. Den hang der fra før av når vi flyttet inn, vi har bare aldri tatt den ned, haha.

Vi visste at vi ikke kom til å bo her lengre enn til høsten da vi flyttet inn her i januar, så vi har ikke orket å bruke all verden med penger på interiør og slikt som vi (jeg i allefall, det er ikke så viktig for Vegard, haha) ville ha gjort hvis vi skulle ha blitt boende her lengre. På mitt framtidige soverom skal jeg forhåpentligvis ha stooore klesskap og sengegavle. Krysser alt jeg har for at vi finner en fin og koselig leilighet i Trondheim som vi blir og trives i, hvis ikke blir det ekstra trist å flytte herfra som vi trives så godt! Det blir i allefall veldig spennende med en helt ny by, ny leilighet og helt nye mennesker – gleder meg til å starte et helt nytt “liv”!

Så hva synes dere om leiligheten vår? :)

32 kommentarer
    1. Fin leilighet 🙂
      Kunne du ha laget et innlegg, for hvordan man kan arbeide seg mot en flatere og strammere mage?
      Helst øvelser som ikke krever treningssenter og treningsmateriale.

    2. Er det Vegard sin leilighet, i og med at dere selger? Kan ikke huske å ha lest at du har vært med på et kjøp av leilighet…:-)

    3. ligner veeldig på vår leilighet her i trondheim faktisk.
      veldig random og litt spesielt spørsmål kanskje, men hvor stor seng har dere ?
      Vi har såå liten plass på soverommet så sengen står midt i mellom de to skyvedørene, men det ser jo ut som dere har ganske stor plass når sengen står der den står.

    4. For en koselig leilighet(til tross for at det blir litt upersonlig på “meglerbilder”, men det skal jo være sånn for at det skal se større ut på bilder og fordi kjøperne skal danne seg et inntrykk av hvordan de kan innrede osv.). Heldig som har balkong, det savner jeg å ha. Jeg synes Trondheim er en utrolig koselig by, akkurat passe stor. Flyttet hit i vinter og trives veldig godt, men det er utrolig dyrt å kjøpe/leie leilighet her. Men man kan alltids være heldig 🙂 Har du planer om å gå skole eller jobbe?

    5. Hei! Kan du fortelle litt om hvordan det går med deg og Vegard? Skjønner ikke om dere er sammen eller ei, det virker litt som begge deler. Kan du ha spørsmålsrunde eller noe? Og du har foresten skikkelig fint design og du er en flink blogger😘

    6. Kan ikke du lage et innlegg om hva gutter bør ha på seg 17.mai ? Tror jeg snakker for alle dine manlige lesere? 🙂

    7. Heei, Tuva! Jeg har noen spørsmål. Hvor mye kostet skinnjakken fra Zara med vaffelmønster? Hvilken størrelse har du? Og er det lenge siden du kjøpte jakka? Håper på svar! Trenger en ny jakke så som sommeren nærmer seg:-)

    8. så gøy at dere skal flytte til Trondhiem, anbefaler å finne en leilighet nær byen på øst siden – der det er mange fine leiligheter! lykke til

    9. Hei!
      Så koselig å lese at dere mest sannsynlig flytter til Norges beste by – Trondheim!
      Jeg har nå bodd her i et par selv, og stooortrives! Masse koselige og flotte omgivelser, koselige mennesker og fin natur og flotte bygninger. Helt fantastisk! Været er jo også som oftest upåklagelig 🙂
      Jeg lurer på hva du tenker å gjøre i Trondheim? Skolegang eller jobbing?
      Uansett, så vet jeg at du kommer til å trives her! Stiller gjerne opp som velkomstguide eller bare en å være med om det skulle bli du flytter hit 🙂 Greit å ha noen i starten til man skaffer bekjentskap, det vet jeg av erfaring.
      Hilsen jente, 21 år.

    10. Du kan bruke gardinhengeren til å henge klær og kjoler på. Har sånn selv. Å det ser veldig frecht ut . Med masse nice kjoler 😀

    11. Hei! Kan du skrive litt mer om hva dere skal i Trondheim?☺️ Jeg skal flytte dit etter sommeren og gleder meg veldig😌

    12. H: Hei 🙂 Åh, det høres jo helt fantastisk ut, gleder meg så! Jeg har tenkt til å finne meg jobb samtidig som jeg tar opp noen fag som privatist.

      Så utrolig snilt av deg! Takker gjerne ja til en venn i Trondheim, kjenner jo ingen der 😀 Du må bare ta kontakt med meg på facebook så vi kan bli bedre kjent!

    13. Helene: Heei! Kjøpte den for kanskje ett halvt år siden, så aner ikke om de har den enda. Jeg har i allefall str. XS og lurer på om den kostet 999 kr, litt usikker! Den er superfin 🙂

    14. Så gøy at du også skal til Trondheim:) Jeg flytter mest sannsynlig dit til høsten for å komme meg litt bort fra Oslo og ta opp fag som privatist og jobbe! Hvor tenker du å ta opp fag? Sonans ? Og hvorfor akkurat Trondheim? 🙂

    15. Du kommer til å stortrives i Trondheim! Har selv bodd her siden jeg startet på vgs nå (er like gammel som deg), og trives så godt at jeg fortsatte like greit på høyskole her! 😀
      Samtidig kommer du til å savne “det kalde nord”, det gjør hvertfall jeg til tider!!

    16. Åååå! Du har seriøst drømmeleiligheten! Skulle virkelig ønske jeg å hadde en såå fin plass å bo.
      Digget spesielt den store speilen i ganga. Syyykt fin! <3 Og stua var kjempe koselig! Flott utsikt ut også <3 I love it! Hvor mye gav dere for den?

    17. Tippe nån har hatt senga under gardinstanga å brukt gardina liksom førr å pynte opp??? Som man jør me en sengehimmel/sengegavle på en måte?!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg