17. mai

Hooola! 17. mai-helgen gikk så hardt for seg at jeg har ligget syk siden da – og jeg blir faktisk aldri syk, så da tyder vel det alt på at det var en vellykket helg! Til gjengjeld for ei festfylt helg har jeg hatt null energi de siste dagene, vært helt tett i hodet og ikke orket noe som helst annet enn å ligge på sofaen. Det er godt at det bare er 17. mai en gang i året! Hadde frisørtime på mandag da som jeg ikke ville gå glipp av, så nå er jeg blitt enda lysere i håret. Jeg elsker det så langt!! Gleder meg til å vise dere i neste bloggpost, men først et lite bildedryss fra helgen min.

På fredag skulle jeg og Jordild på konsert for å se Tormod & Ero. De spilte gamle klassikere fra tiden da pappa og Ero spilte sammen i viseduoen Tobben & Ero. Det er stor stas å høre sangene til pappa og Ero igjen, som jeg har vokst opp med og sunget på siden jeg var liten. Det stikker godt i hjertet, men minnene er heldigvis så sterke – og spesielt gjennom den fine musikken til pappa og Ero. Tormod gjorde en fantastisk jobb som “pappa”. Jeg er så stolt og konserten var så utrolig fin!


Nydelige lillesøsteren min ♥

Etter konserten hadde vi store planer om å dra på x-russefest, så jeg hadde selvfølgelig kledd meg for anledningen:


Men neida, der var det stappfullt så de slapp ikke inn flere folk. Stoooor nedtur! Hadde jo ikke på meg noe annet enn russebukse, så da kom jeg heller ikke inn på andre utesteder. Så det ble ingen russefest på meg i år heller, haha. Jævla russebukse!

17. maaaai da. Formen var litt dritt, men med en god dose kaffe og champagne var jeg good to go. Da var det på med bunaden og komme seg innover til byen for å se på tog, folk og få seg noe mer å drikke. Høres ut som den verste alkoholikeren, det har blitt litt mye festing de siste ukene etter 20 årsdagen og det er vel lov? Hihi.


Meg og fine Ingvild ♥

På kvelden var jeg invitert i bursdagen til Siri. Det var så gøy og trivelig at jeg ikke kom meg i seng før klokken 7 på søndagsmorgenen.. Er det rart jeg er blitt syk? Nå må jeg hvile videre, kjente at dette blogginnlegget tok knekken på den lille energien jeg hadde. Men HEI til dere i allefall! Håper dere hadde en minst like 17. mai-feiring som meg ♥ Jeg kommer sterkere tilbake straks!

42 kommentarer
    1. Kjenner jeg blir litt sur på deg. Du har skreivet så mange ganger at denne gangen skal du ikke bli så full.. Også blir du full som faen på selveste 17. Mai! Har ikke respekt for deg

    2. Herregud hva har skjedd med armen til søsteren din????:(((((
      Og hva har skjedd med bunaden din? Den skal ikke være sånn der nede, “vesten ” skal liksom være ihop med skjørtet, eller stakken..
      Fin bunad tho, har samme selv, bare grønn, fineste bunaden:)

    3. Kjenner jeg blir irritert av alle disse kommentarene om både bunad og armer. Jeg er ganske sikker på at det er flere måter å bruke en type bunad på forskjellige måter uten at den skal være ødelagt. Og når det gjelder selvskading er ikke dette noe dere burde henge dere opp i uten at hun nevner det selv.

    4. Til dere som spør om hun selvskader; selvsagt gjør hun det, det ser man tydelig. Trenger ikke å påpeke det heller 😉

    5. Seriøst folkens, slutt og kommenter armen til lillesøsteren hennes. Tviler på at hun syntes det er noe gøy å lese, og det er vel ganske åpentbart hva som har skjedd. Shut up, haha. Også er det hennes liv, det betyr at ho kan drikke så mye ho vil på lik linje med alle andre, og blogge akkurat når ho vil!
      Kommer du ikke inn på byen i russebukse, eller trodde de bare at du var 17/18? Haha. Siden du er blå 😉
      Ellers, dødsfin bunad 😀

    6. Ååå elsker blogginnleggene dine! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare digger deg, hehe 😀
      Men jeg skrev et innlegg om den natur katastrofen som skjer i Serbia og Bosnia, og driver nå og samler inn klær og ting til menneskene der ute. Lurte derfor på om du kanskje hadde lyst til å dele det, eller bare nevne noe av det som står i innlegget? Dette er selvsagt ikke for å få noe som helst populæritet, men rett og slett for å hjelpe de stakkars menneskene der nede! Håper på litt hjelp 🙂 Tusen takk på forhånd!
      Her er innlegget jeg snakker om: http://xxxlovexxx.blogg.no/1400682619_vil_du_hjelpe_noen_so.html

    7. Fine bilder du har lagt ut 🙂
      Nå har jeg startet på modellfotograferingen, og ønsker å bruke “den vanlige jenta i gata” som modell. Har du noen tips til tema for fotoshoot tar jeg de gjerne i mot 🙂 Gå inn på bloggen min for å se de foreløpige bildene!

    8. Kanskje litt tett å spørre om, men.. Fikk du store ufine arr etter å ha tatt silikon, eller er det ikke så synlig/ille? 🙂

    9. Rykteflommen.org
      SAVNET Å LESE SLADDER OM TOPPBLOGGERNE I NORGE? Frykt ikke, redningen er her! Les vår blogg Rykteflommen.org – vi dekker det som rører seg i bloggverdenen!
      Rykteflommen.org

    10. jeg synes du har blitt bare et eneste rot i det siste.
      hvor blitt av pia som var så jordnær og GØY?
      slutt å krangle med han og fokuser på livet ditt. i stedet for å bevege deg framover så spiraler du bare ned.

    11. Du er nydelig! wow! jeg har vært innom bloggen din før og sett litt, men nå når jeg leste litt og så på bildene så ser jeg hvor pen du faktisk er! wow

    12. kan du blogge?? men ps, du har sjalet helt feil, og du må nok fikse vesten din litt.. men ellers var du fin <3

    13. Er det ikke litt rart at Du og Therese som blogger så lite ligger langt opp på topplista så lenge på samme plassen???? Er det bare meg eller har dere en avtale med blogg.no???

    14. Når jeg leser alle innleggene om 17. mai, jenter, blir jeg skikkelig lei meg for at jeg ikke kunne være her i år! Jeg liker virkelig å bo i London, men ingenting kan erstatte Norge i mitt hjerte

    15. Kan du ikke blogge om Cabarete oppholdet ditt? Har sjøl studert i Cabarete i 2011, hadde “the time of my life”. Hadde vært gøy å se kordan du har det der nede! Har vært i Cabarete nu i sommer i 5 uke, va helt herlig å være tilbake i paradiset! Har lest bloggen din i alle år, å håpe du tar opp blogginga nu som du er i Cabarete å studere 🙂 Garantert fint å ha å se tilbake til i ettertid, når du kommer hjem derfra! 😉

    16. Hei Tuva 🙂 jeg håper du begynner med bloggingen igjen 🙂 hvilken planer har du for høsten ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg