Paradise hotel liksom

Dominikansk tid: 21:30

Jeg er begynt å flasse! Over hele brystet, det ser ikke ut. Hadde dette vært slutten av en to ukers sydenferie hadde jeg nektet og dratt hjem, haha. Gudskjelov er dette langt ifra slutten av oppholdet, så ingen grunn til stress over noe så viktig og overfladisk, som brunfargen. Returbilletten er 8. november – enn så lenge. Føles så godt å være borte fra Norge, Tromsø og fra alt som minner om hjemme egentlig. Det er sant som folk har fortalt meg at slike studieturer i utlandet kan minne om paradise hotel, for man lever liksom i en boble her nede, hvor det eneste man kan relatere til Norge er de 80 andre norske studentene jeg reiser med. Det har allerede oppstått litt smådrama, folk som har hatt sex med hverandre, sladder osv. Det eneste som mangler er sjalusi, jeg venter bare i spenning. Det er gøøøy så lenge man ikke er innblandet i det selv, hehe!


Gammelt skjørt fra h&M // topp fra BikBok. 

Flere av oss har fri i morgen, så da er det innafor med et par mojitos ++! Det var allerede begynt å bli mørkt før jeg tok bildene og jeg har helt glemt av hvordan man bruker et kamera, så beklager den ræva kvaliteten. Se så lyst håret mitt er blitt forresten! Og ikke minst krusete.. Vanskelig å være pen her nede. Om noen lurer på noe uansett hva så er det bare å spørre, jeg skal som sagt skrive et utfyllende innlegg om hva jeg egentlig gjør her i Cabarete etterhvert, utenom å feste (litt) 🙂

 

   
En stoka gjeng!  

17 kommentarer

Siste innlegg