Captain Tuvaw

Dominikansk tid: 14:45

FOR EN KVELD! Vi hadde temafest i går og temaet var selvfølgelig Pirates of the Caribbean. Alle kledde seg ut som pirater med det vi fikk tak i av “kostymer”. Det ble en dødsbra fest! Hele gjengen er noen slitne pirater i dag, da det gikk ganske hardt for seg. Jeg er i allefall helt utslitt. Godt det er lenge til neste helg, hehe. Nei men seriøst. Det viktigste gjøremålet i dag (utenom lekser senere, viktig å få med!) var å få tak i burger. Check! Nå skal jeg bare rulle rundt i senga resten av dagen, så skal jeg oppdatere dere med flere bilder fra gårsdagen. I dag klarer jeg bare en ting av gangen, så her får dere piratantrekket mitt:

Hva synes dere? Noen som forresten har forslag til morsomme temefester? Vi har nemlig planer om å ha temafest annenhver helg :)

14 kommentarer

Siste innlegg