Frustrasjon

Dominikansk tid: 11:05

Jeg må bare få ut litt frustrasjon: Glem det jeg sa om at matte er gøy. Brøk er litt gøy, men fyfaen nå skjønner jeg ingenting. Barneskolematte holder i massevis i det daglige liv for de fleste, hva skal man med alt annet som jeg ikke husker navnet på en gang.. Kalkulator er forresten en fin oppfinnelse, hva mer trenger man da. Gruer meg allerede som faen til matteeksamen! Har sittet som et spørsmålstegn gjennom de siste mattetimene, og egentlig kun klart og regnet ut hvor mange minutter igjen det er av timen. Haha huff!

Noe som heller ikke er gøy er at jeg er uten iphone, uten tilgang til nett, utenom når jeg sitter i leiligheten. Føler meg helt naken, internetthora som jeg er. Enda mindre gøy er det å bruke flere tusen på en ny. Spørs om jeg i det hele tatt får tak i en ny, skal visst ikke være like lett her som i Norge hvor man bare kan kjøre bort på Elkjøp eller klikke den hjem. GAD! På applestore sender de tydeligvis ikke hit. HERLIG! Jeg savner også norsk mat. Har skikkelig lyst på leverpostei som jeg faktisk _aldri_ spiser hjemme. Sært! Og lapskaus, mmmm! Okei, siste ting å klage på: Det har vært “dårlig” vær her nå i en uke. Dårlig vær vil si overskyet, lyn, torden og pøsregn innimellom. Varmt er det for det om, men ingen strandvær. Håper solen kommer tilbake snart, for dette er jo kriiise! Det er like før jeg og Magnus må på jakt etter solarium (okei nå setter jeg det litt på spissen). Nok klaging ♥ For å få opp stemninga slenger jeg med noen strandbilder fra forrige uke da det var sooool:


Meg i mitt rette ess ♥


For å komme dere i forkjøpet så har jeg masse hår på lårene fordi jeg egentlig er ei ape. 

Hvordan går det hjemme i Norge da? Begynt på skolen/studier/jobb? Jeg er nysgjerrig :)

29 kommentarer
    1. Så herlige bilder! Jeg har ogå vært på Dominikanske, men det er sånn 13 og 14 år siden, så ikke akkurat i går, hehe 🙂 Men husker at det er en helt fantastisk plass 😀 Du får kose deg masse resten av tiden og håpe at solen titter frem igjen snart 🙂

    2. Det ser så deilig ut å være i Cabarete! Kjæresten min e også der nu, han har praksis der fram til jul 🙂 e så misunnelig.. Håpe du kose sæ og at matteeksamem går bra!

    3. det er så fint at du endelig blogger igjen! 😀 jeg har begynt på Danvik folkehøgskole i Drammen. Har gått her i tre dager. Jeg får linja skuespillerteknikk 🙂

    4. ER SÅ LYKKELIG OVER AT DU BLOGGER IGJEN!!!!
      Må gi faen i å slutte, hahah. Finnes ikke mange blogger jeg liker, så da kan du ikke slutte å skrive.
      Gleder meg masse til å følge deg nede i Cabaretet.
      Du får låne noen andre sin telefon for å oppdatere oss på insta en gang i mellom også, haha 🙂

    5. åå så gøy at du e begynt å blogge igjen nu som du e i Cabarete! Va sjøl i Cabarete for 3 år siden å studerte idrett, å merka også fort savnet etter norsk pålegg å ordentlig norsk midddag, for det e det ikke så lett å få tak i i Cabarete, å man blir fort lei det alternative pålegget som er å finne på Janets!
      Hjemlengselen skal du ikke tenke nåt mere på, den går fort over skal du se, før du vet ordet av det så e du tilbake i Norge å lengte tilbake til livet i Cabarete, så nyt månedan du har der nede i paradiset!! 🙂

    6. Å, det er så gøy å følge deg mens du studerer i utlandet! Virker som en helt fantastisk mulighet! Kos deg kjempemasse, og lykke til med skole 🙂

    7. Matte er vanskelig frem til du finner en som kan forklare og engasjere på en god måte. En undervisningskanal jeg vil anbefale på det sterkeste er kahn academy. Det er en side der du får jobbe med oppgaver som er tilpasset ditt nivå innen ett emne. Når du står fast kan du få hint eller velge å se en helt kort og enkel videoforelesning. Jeg anbefaler jeg å prøve ut dette, supermotiverende måte å jobbe med matte på!

    8. Begynnt i 10’ende! Kom nettopp hjem fra Tyrkia, og er super Umotivert:( skjønner hvordan du har det med tanke på Matten! Jeg skjønner ikke en dritt når det gjelder matte ..jaja kos deg i varmen,nyyt 🙂

    9. Det e nett på Lax som går helt ned til stranda, i fjor fikk vi ligge på solsengern der gratis 🙂 Min iphone ble også ødelagt mens æ va der, men det e en butikk som fikse mac og iphone ved den store butikken, det e et lite applestore-skilt på huset, kjøpte mæ iphone der for 700 pesos! Håpe det her e til litt hjelp 🙂

    10. Åå, var innom bloggen din i dag og har ikke fått med meg at du var begynt å blogge igjen! Så gøy, har savnet å lese bloggen din, og er gøy å få oppleve litt av turen din sammen med deg 🙂 Hyggelig at du er sammen med fine folk, og at du har det bra der ..nede? Borte? Kjipt at du ikke får tar i ny telefon da… Er litt (veldig) avhengig av min, og aner ikke hvordan jeg hadde vært om den hadde fått seg et bad.. Sikker på du får fikset opp i det snart 🙂

    11. Du kan jo bruke en gammel telefon midlertidig, og så kjøper du iPhone når du kommer hjem til jul? 🙂
      Da får du jo iPhone 6 da 😀 heldige deg som trives der nede! 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg