Drop it like a squat

Jeg kjenner alltid et ørlite stikk på samvittigheten når noen lesere spør meg om hvordan det går med treningen. Dere kan det der med å minne meg på hvor forbanna lat jeg er. Takk, tror jeg. Har fått inntrykk av at mange tror jeg trener masse selv om jeg ikke gjør det. Ehm, ja.. Jeg er velsignet med gode gener som gjør at det faktisk kan se ut som at jeg trener selv om jeg ikke gjør det. Det høres forferdelig urettferdig ut for mange, og det er vel det også. Jeg kan få en solid feriemage jeg også om jeg kun fester og bare spiser dritt – men jeg gjør aldri det. Selvfølgelig – ALT er lov med måte, men jeg liker å vite at kroppen min har det bra. Kroppen er flink til å si ifra om noe er galt, er vel derfor jeg får en så intens hangover bare av noen få drinker på byen. Jeg pleier å si at alkohol er gift for kroppen. Nå høres jeg bare forferdelig dobbeltmoralsk ut for alle vet jo at jeg liker å feste og spise pizza og hamburger, men som sagt; ALT med måte. 

Jeg har sånn smått begynt å trene igjen etter jeg kom til Cabarete. Gymmet her er gammelt men man har det man trenger. Målet er å trene 2-3 ganger i uken, klarer jeg det er jeg fornøyd. Jeg elsker jo å trene, det er bare strukturen i hverdagen det står på. Når det kommer til alt egentlig, det gjenspeiles jo i bloggen også. Det er noe jeg må jobbe med. Uansett, det var SUPERDIGG å trene igjen i dag og jeg har allerede sagt ja til å være med på Crossfit i morgen. HAHA hjeeelp! Har aldri prøvd Crossfit før, har bare skjønt at det er sinnsykt tungt. Vi får se om gangsperra tillater det i morgen :ppp


Ready for them squats. Rumpa må jeg jobbe litt hardere for, så det ble ei benøkt idag. Prøver som alle andre på å bli bootylicioius.


Magnus er som dere har skjønt en av dem jeg henger mest med her nede ♥ 


Guttaboys var rask av med klærne. Not complaining. 

Jeg jobber forresten med spørsmålsinnlegget, det tar litt tid siden jeg mangler noen bilder som jeg vil ha med. Det kommer :)

8 kommentarer

Siste innlegg