Birthday girl

Det har vært noen jævlige døgn etter Haiti, men nå er jeg endelig tilbake til normalen igjen!! Fikk utrolig god hjelp av legen, så jeg følte meg veldig trygg til tross for omstendighetene og at jeg nesten ikke forstod hva hun sa. Nok av piller og medisiner fikk jeg i allefall, så mange at det gikk helt i surr for meg hva slags medisiner jeg skulle ta for hva – så jeg tok bare litt av hvert og frisk ble jeg jo, så :D:D:D 

Nesten 4 døgn uten mat er i allefall personlig rekord. Helt merkelig hvordan kroppen omstiller seg, sulthetsfølelsen ble til slutt helt borte. Vanligvis er jeg sulten etter tre timer, så det var nesten så jeg ble bekymret. Feriemagen min buler i allefall ikke ut lengre, haha. Kanskje jeg skal prøve og holde den der framover.. Eller kanskje ikke, mat er SÅ GODT! 


I går dro vi en fin gjeng ut for å feire vakreste Lene som fyller 20 år ♥ Vi spiste god mat og koste oss masse. Det var faktisk mitt første ordentlige måltid etter at jeg ble syk, så det var utrolig deilig å ha noe ordentlig energi i kroppen igjen og kjenne at systemet funker som det skal igjen. Det ble selvfølgelig biff. Godt var det, selv om biffen i seg selv egentlig ikke var så god. Det ble en liten tur ut også, men jeg tok det selvfølgelig rolig siden kroppen trenger litt tid på å hente seg ordentlig inn. Men GØY var det for det om ♥ 


Så sykt glad gjeng liksom.. haha


Vakreste Lene ♥ SE SÅ FIN HUN ER! 

7 kommentarer

Siste innlegg