New nails & Cross fit



Jeg var og fikset neglene mine i går og jeg hater dem allerede, haha. Jeg elsker å pynte meg og kan være veldig jentete, men negler har aldri vært min greie. Jeg har så lite peiling på negler at jeg vet ikke hva slike negler heter en gang. Acryl? Klør? De er i hvertfall helt grusomme å ha på, heldigvis kostet de ikke mer enn 45 kr. Ikke har jeg så veldig feminine hender heller, så på meg ser slike spisse negler bare veldig feil ut, fant jeg ut. Girl problems! Neste gang blir det definitivt en mer anonym og naturlig look.  

Aller mest har jeg lyst å rive de av meg. Det er vanskelig nok å skrive på PC og gå på do, så hvordan det blir å trene Cross Fit idag kan bli interessant. Fuck this nails! Jeg tror jeg har funne min nye greie innenfor trening, Cross Fit passer meg helt perfekt. Supereffektiv og hard trening, akkurat sånn som jeg liker det. Litt kjedelig at det er så dyrt i Norge, men om man liker det så er det vel verdt det. Styrketrening på Sats VS Cross fit? Hmmm… 

Ønsker alle en fin tirsdagskveld ♥ Magnus fyller 18 år om noen timer, så vi skal en gjeng ut å spise middag. Kjenner jeg Magnus rett er det ingen som slipper unna bursdagsdrinken heller. Mattetime kl 08 i morgen, men man fyller jo faktisk bare 18 år en gang!

13 kommentarer
    1. Jeg tok gelenegler i tyrkia en gang, da jeg sa at jeg ville ha de kortere såg de som jobbet der på meg som om jeg var en idiot som ville ha “stygge” negler. Men må jo klare å gjøre ting også, jeg jobber som frisør så er ganske uaktuelt å ha mange cm med negler :p

    2. Kjøp Aceton (fåes kjøpt på de fleste daglivarebutikker) så dypper du fingrene i en skål med det, ha de der i ca 4-5 minutter, så skraper du av neglene 🙂 Du må nok kanskje gjenta steget noen ganger. Dypp, vent, skrap, dypp, vent, skrap osv osv. For gudsskyld, IKKE riv de av haha. Da river du med masse lag på neglene dine og de blir tynne og skjøre!

    3. Det er også mest sannsynlig gellack oppå (den tynne blanke lakken) som du må file av før du bruker aceton. Gellack går ikke av med aceton. 🙂

    4. Neglene var fine ja, verre med neglelakken.. Kan ikke ha vært så flink, hun som gjorde det på deg, altså!

    5. Crossfit Tromsø er fantastisk. Såå mye bedre enn å trene på vanlig treningssenter! Verdt hver eneste krone.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg