10 facts

God tirsdag ♥ Kan ikke huske sist jeg satt foran et kamera med selvutløser i handa – haha, gud så kleint det føltes. Men kan man egentlig bli for gammel til å ta selfies? I don’t think so. Jeg sliter skikkelig med å sove for tiden, jeg var så trøtt på jobb idag at jeg klarte ikke annet enn å legge meg på sofaen når jeg kom hjem. Tillot meg selv å sove bare en halvtime, noe som er veldig fornuftig til å være meg. Jeg er inne i en god flyt på treningsfronten, så når middagen har sunket og innlegget er postet skal jeg komme meg på trening.

Jeg kjenner at jeg er veldig rusten på blogging. Hodet knaker og fingrene flyter ikke like lett over tastaturet. Når jeg var 15-17 år ga jeg rett og slett faen i hva jeg skrev på bloggen, og det er vel kanskje derfor jeg var høyt oppe på topplisten på den tiden. Det var ingen som brydde seg om at ting måtte være perfekt, slik som vi gjør nå i aller høyeste grad. For å sette det helt på spissen så er det nesten så jeg føler at jeg ikke er pen nok til å blogge. Jeg vet, det er en helt absurd tanke – men den har streifet meg et par ganger.

 
1. Jeg har rukket å bli 21 år GAMMEL! Jeg var nettopp 17 år, jo.. Jeg har litt skrekk for å bli gammel.
2. Jeg bor i Tromsø og her har jeg bodd i alle mine leveår. Men hvis alt går etter planen så flytter jeg til Trondheim i sommer!!
3. Kjæresten min bor i Trondheim, og vi har hatt avstandsforhold i snart 1 år.
4. Jeg jobber på en videregående skole som assistent for funksjonshemmede elever. Jeg trives veldig godt i jobben, og har nesten bestemt meg for at det er omsorg og mennesker jeg vil jobbe med i framtiden. 
5. Akkurat nå bor jeg sammen en kompis og her har jeg bodd siden januar. Det fungerer overraskende bra!
6. Jeg har lenge tenkt på å gå til psykolog men har aldri orket og tatt steget. Kanskje når jeg flytter til Trondheim.
7. Jeg har piercing i venstre nippel.
8. Nesten hver gang jeg er på butikken kjøper jeg flaxlodd. Venter i spenning på når jeh skal skrape fram millionbeløpet.
9. Jeg ser veldig fram til å få barn, familie, hus og hage. Jeg gleder meg til å være en mamma.
10. Jeg vasker aldri håret mer enn to ganger i uka.

31 kommentarer
    1. fortsett å blogge! savnet bloggen din kjempe masse og håper du finner et blogg mønster som passer deg 🙂 og fra ei 21 år gammel jente til en annen så er du kjempe vakker og bare stå på, skriv når det passer deg! håper du kommer til trondheim, fin studentby hvis du bestemmer deg for psykologi men ellers svært lite å finne på, men sånn er det vell overalt 🙂 velkommen ska du nå være hvis du flytter hit 🙂

    2. Jeg går hos en veldig flink psykolog i trondheim, bare ta kontakt dersom du ønsker info osv, når du kommer hit! har selv endel problemer å var livredd for å ta kontakt, men hoppet i det til slutt og er kjempe glad for at jeg turte det nå!

    3. Endelig tilbake! har savnet bloggingen din! og så godt å høre at du og kjæresten enda er sammen. Håper du fortsetter å blogge, fordi jeg elsket bloggingen din da du holdt på for fullt!

    4. Du er så utrolig pen, og skriver på en veldig bra måte. Håper du fortsetter å skrive, når DU føler for det 🙂

    5. Hei Tuva! Jeg lurer på om det er vondt å ta piercing i nippelen? Og så vil jeg bare nevne at mange av mine venner, samt meg, har savnet å lese nye innlegg på bloggen din! Forslag til ting å blogge om kan være at du hadde kommet med en oppdatering på trening, sminke, hår, og livet de siste månedene? 🙂 håper du får en fantastisk uke videre! Glad du er tilbake 🙂

    6. sååå gøy at du er tilbake på bloggen! du har vært savnet 🙂 gleder meg til å følge deg fremover nå mot lysere og varmere tider, da vil nok kanskje inspirasjonen også komme! 😀
      Du er utrolig nydelig! tenk aldri noe annet! 🙂

    7. Så godt at du er tilbake, Tuva! Vaskar heller ikkje håret oftare enn to gongar i veka (med mindre det er ein svært god grunn) og er så glad for det 🙂 Interessante punkt! Det er både trist og sterkt å lese at du har vore gjennom så mykje. Når/om du føler deg klar for det, så hadde det vore stor inspirasjon for meg (og sikkert mange andre) å lese om bakgrunnen din, kvifor du vokste opp i fosterheim og korleis du har klart deg så bra. Du er så god. Klem <3

    8. Åh så fint at du er tilbake! Hadde vært gøy med en liten oppsumering på studieåret ditt i utlandet, siden du sluttet å blogge midt i det! Håper du holder frem med bloggingen <3

    9. Har venta på dette en stund nå, håper du begynner å blogge som før!! Ha en fin dag, og jo; du er dritpen 🙂

    10. Er så glad for at du er tilbake!!!! Ønsker deg alt godt med kjæresten og trondheim. Det er en fantastisk by! Håper å få følge deg i lang tid fremover 🙂

    11. håper du begynner å blogge mer! Savner bloggen din! Håper du kan få dette som en hobby igjen 🙂

    12. åå jeg ble skikkelig glad for at jeg gikk innom bloggen din igjen! Jeg husker når du snakket om at du kanskje ville bli psyklog eller politi. Og å nå høre at du jobber med funksjonshemmede elever ble jeg så glad for det er jo i samme retning! OG du er ikke for stygg til å blogge?! wow, nei du så utrolig pen! Håper du fortsetter å blogge et par dager i uka. Og ikke bli overfladisk, det hørtes bra ut tanken din med å være litt mer åpen og ærlig, men jeg skjønner deg, jeg sliter også med å åpne meg til venner..

    13. Du er sykt pen Tuva! Jeg går til psykolog forresten og det er veldig bra:) Det er et vanskelig steg å ta, å måtte snakke om alt du har lagt ligge gjemt så lenge, men det er virkelig verdt det! Lykke til med alt, du er bra! <3

    14. Heii, flyttet til Trondheim fra Tromsø selv for noen år siden. Det er en fantastisk by. Gikk til psykolog den første tiden, var hardt å bo en plass med bare en kjenning (kjæresten 💜). Håper du trives her, og om du skulle bli ensom må du bare ta kontakt. 😊 tips jobb som tilkallings vikar i barnehage, da kan du bestemme selv om du vil jobbe den dagen. Student barnehagene er supre å jobbe i 💜

    15. Du har ikke tenkt på å bli vernepleier da? 🙂 Mange muligheter!
      Glad jeg oppdaget at du hadde begynt å blogge igjen !! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg