Årets beste folkefest

Fjoh, “endelig” mandag og vanlige rutiner. Det har vært ei hard helg med lite søvn og full fart hele veien. På fredagen klødde det i bloggfingrene, jeg stilte opp kameraet for å ta bilder, men da fant jeg f**n ikke selvutløseren. Da ga jeg bare opp alt med en gang! Kjøpte ny idag, da, så fortvil ikke mine kjære followers. Over til noe annet uinteressant: Jeg får ikke sove for tiden, det er lyst hele døgnet og tenker at det er dag når det er natt – det er helt grusomt med midnattsol og det ødelegget hverdagen min for tiden Jeg sov omtrent to timer natt til 17. mai – ikke var jeg ute og drakk, jeg fikk bare IKKE sove!  

Føler ikke at iphonekamera er 17. mai verdig, men hadde ikke plass til kamera i bunaden, haha.. 

Til tross for to timer søvn og en meget morgengretten Tuva som ikke rakk å tørke håret engang, var det opp klokken 9 på 17. mai for å delta på champagnefrokost. Solen skinte og alt lå til rette for en perfekt nasjonaldag i Tromsø by. Cavaen gikk ned og humøret gikk opp i samme tempo og hallooo for en stemning! Eneste som manglet var kjæresten min i Trondheim, men det tar vi igjen til neste år. Jeg ELSKER 17. mai, det er blitt min favorittdag i året. Det er vår, varmt i luften, vakre mennesker i bunad og alle er bare lykkelige. Man blir rett og slett litt ekstra glad i Norge og alle sine medmennesker ♥ Håper min kjære lesere også hadde en flott nasjonaldag! Klokken 22 på kvelden tuslet jeg hjem fra “nachspiel” og da bar det rett i seng på denne frøkna. Jobb klokken 8 idag var mildt sagt alt annet enn festlig.. Hoho! 

Hadde du ei fin 17. mai-feiring? ♥

2 kommentarer
    1. Dette har ingenting med innlegget og gjøre, men jeg lurte på noe. Kan du skrive et innlegg om avstandsforhold? Kjæresten min flytter til høsten for å studere og jeg gruer meg sånn. Hvor vanskelig er det? Hva skal man gjøre for å få det til og funke? Hadde blitt veldig glad om du kunne tatt deg tid til å skrive et sånt innlegg ^^.

    2. Hei! Ser ut som du har hatt en fin feiring 🙂
      Jeg vil bare si at innlegget har kommet under kategorien Cabarete

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg