Min aller beste venn

Venter i spenning på om vi får drømmeleiligheten i Trondheim eller ikke. Skal få vite det i løpet av dagen mest sannsynlig, men tørr ikke håpe for mye. Uavhengig om vi får akkurat den leiligheten, er det en måned til jeg pakker livet mitt sammen, vinker farvel til barndomsbyen og flytter. Jeg er ikke nervøs, bare veldig, veldig klar for det. 

Idag fikk jeg endelig byttet over til sommerdekk på bilen min (rettelse: broren min fikk endelig byttet dekk på bilen min). Det var igrunn just one time, for nå ville jeg fått bot om jeg hadde blitt stoppet med vinterdekk. Heldigvis er jeg så heldig og har en bror som tar seg av det praktiske arbeidet rundt bilen min – både jeg og bilen er veldig glad for det. Jeg kjørte ned på jobben til Espen, spiste burger, mens jeg ventet på at han skulle bli ferdig. 15 minutter brukte han!! Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten han, bilen min hadde aldri vært i så god stand om det ikke hadde vært for han. 


<– Sexy sommerfelger ♥ Så usunt men så digg –>


Min aller beste venn og jeg <3

Jeg får tårer i øynene av å tenke på at jeg snart skal selge bilen min. Den er min beste venn som har gitt meg så mye glede og trygghet (ja, trygghet faktisk). Bilen er mitt fristed hvor jeg kan være helt alene, kjøre meg en tur når som helst med full styrke på anlegget, og bare rømme fra virkeligheten. Vi har så mange minner, vi har tilbringt utallige timer sammen. Høres sikkert sinnsykt teit ut for mange, men om man har eid en bil som man oppriktig er glad i så forstår man. 

13 kommentarer
    1. Kjenner så sykt på den følelsen! Elsker bilen min, og var helt fra meg når jeg flyttet fra den… Har den likevell “hjemme” og kjører så mye jeg kan når jeg drar tilbake 😀

    2. Herregud såå gøy at du flytter til trondheim, siden det gjør jeg ogsåå! Er et par år mindre enn deg, men ønsker deg lykke til med flyttingen og et fint opphold 😀

    3. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers vil jeg tipse deg om (dette er altså ikke reklame, men jeg vil tipse deg om det fordi jeg synes du fortjener det) det annet siste innlegget mitt der gir jeg bort en helt gratis kjole som jeg kjøpte på nelly! Gi beskjed i innlegget mitt hvis du vil ha den 🙂

    4. Haha, skjønner akkurat hva du mener! Gruer meg til den dagen hvor jeg må selge bilen min også 🙁 man får liksom et helt spesielt forhold til den 🙂

    5. haha skjønner akkurat hva du mener! jeg har ikke kjørt opp til bil enda, men når jeg kjøpte scooteren min tenkte jeg ok jeg skal selge den når jeg kjører opp til bil…men nå når tiden nærmer seg så har jeg faen ikke tenkt å selge kjærligheten min! aldri, det går ikke, den er jeg for glad i nå haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg