Rough weekend

Okei nå SKAL jeg slutte og drikke meg full. Jeg blir HELT ødelagt og ubrukelig! Takk gud for at det er helligdag i dag, den trengte jeg etter en helg som denne. Karen og Jordild har nemlig vært på besøk – mine to jevnaldrende søstre som bor på Skjervøy, som er nesten fire timer unna. På fredag var vi i bursdagsvors hos vår 35 år gamle storebror og svigersøsteren vår, etterfulgt av en utrolig vellykket kveld på byen. Formen var på topp hele kvelden og det var gøy å omgåes litt andre mennesker enn hva man ellers gjør. Lørdagen gikk ut på å komme seg etter fredagen, spise hangovermat – og så var det pinadø på’an igjen. Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt å drikke for jeg var så sliten, men kunne ikke være kjedelig når Karen og Jordild først var på besøk. Holy for en kveld/natt/morgen (ja festen varte til dagen etterpå), jeg begynner først nå og komme meg på beina igjen. Veldig morsom, men ufattelig slitsom helg for en stakkars kropp! Nok om det.. 


Møtte på to supersøte jenter på doen på uteplassen, tror jeg har 30 bilder på telefonen av oss tre, HAHA! 
Meg og min vakre lillesøster til venstre ♥ Hva skal man si om bildet i midten? Kjolen er fra Zara, min nye favoritt. Nattmaten inntaes til høyre, ser dere. Morsom helg, men skal bli godt med ei noe roligere kjærestehelg neste helg, da jeg skal til Trondheim ♥

7 kommentarer
    1. Så gøy at du blogger igjen! Elsker deg og bloggen 🙂
      Hadde vært gøy å sett bilder av deg, Karen og Jordild ilag eller hvordan de ser ut nå haha, jeg har følgt bloggen en stund og lurer på om de ligner hverandre.

    2. Først vil jeg bare si at det er så utrolig kjekt at du har kommet tilbake! 🙂
      Uffda, ikke bare-bare å være partyjente heller. Du må kose deg masse neste helg!

    3. Hehe, tar på en ja å drikke så mye i tillegg til å være våken til så sent/tidlig. 😛 Har selv hatt overnatting og besøk i litt over en uke der alkohol har vært inntatt litt for mye. Gleder meg til imorgen da alle drar og ting kan gå tilbake til normalen! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg