Siste episode ikveld – takk Gud

Jeg føler meg litt værfast om dagen. Ikke bokstavelig talt, men i den forstand at jeg ikke helt har kontroll over hva som skal skje framover. Jeg blir utrolig stressa da. Det eneste jeg vet er at jeg skal flytte til Trondheim i løpet av sommeren og at jeg er ferdig i jobben min 19. juni. Hva skal jeg gjøre da? Skal jeg finne meg en 100% jobb i Trondheim, eller satse på bloggen kanskje? Det siste føles litt skummelt, men hvorfor skal jeg ikke utnytte muligheten, så lenge jeg fortsatt har den? Men på den andre siden vil jeg ha en fast, trygg og forutsigbar jobb. Stå opp tidlig om morgenen, møte opp til avtalt tid, møte kollegaer og ha fast lønn. Eller være min egen sjef?!

Jeg reiste til Trondheim i går for å besøke kjæresten. Han “glemte” å fortelle meg at han hadde jobb helt til klokken 20 ikveld, så her sitter jeg alene igjen, da. Den luringen altså.. Satser på at han er snill og ordner middag til oss ikveld til gjengjeld. Eller er det kanskje jeg som burde lage middag til han som har vært på jobb hele dagen? Vil helst ikke ha svar på hva dere mener om saken, hehe. Gleder meg bare til å få han hjem og til å få sett finalen av paradise i kveld. Den eneste personen jeg liker av de som er igjen er Sara, og det suger litt at hun står med Harald som er så klysete og ekkel. Stemmen og holdningen til Martine har egentlig bare irritert meg hele veien, hun har vært utrolig slitsom å høre på. I grunn synes jeg det er litt kjedelig av TV3 og hele tiden sende inn gamle deltakere. Alle finalistene er deltagere som har røket ut og kommet inn igjen, b to the oring. Engasjert, jeg? Takk Gud for at det er siste episode i kveld, haha.

Cardigan fra Monki, Bukse fra Zara og topp fra Forever21

20 kommentarer
    1. digger at du er tilbake med bloggingen!
      kunne du tenkt deg å være med i paradise selv? føler du kunne passet til det haha

    2. Du burde melde deg på paradise! Hadde blitt en såå bra sesong, og vært kjempegøy om du hadde blitt med! Hadde garantert heiet på deg hele veien 🙂

    3. meld deg på! du hadde sikkert snudd det slik at man ikke ble så dårlig stemplet, pluss det hadde blitt flere seere!:-)

    4. Åh er så enig. Martine har irritert meg hele veien, så når hun røk ut ble jeg kjempe glad! Deltagere som ryker ut burde i prinsippet ikke få lov til å komme inn igjen.. Heier på Sara! Bare synd hun står med Harald

    5. Hadde vært så syykt bra om juryen satt martine med harald, og sara med pierre til finalen!! haha. Likte best John, men nå heier jeg på Sara tror jeg. Men denne sesongen har vært såååå kjedelig at jeg nesten angrer på at jeg har sett alt

    6. til dere som ber henne melde seg på paradise, det er ikke lov å være med hvis du har kjæreste! 😛
      den verste og kjedligste sesongen av paradise hittil…. :/

    7. Om du liker å jobbe med hud og sminke, kan du jo begynne å jobbe i Mary Kay? Det gjør jeg, som frilands hudpleiekonsulent, og da bestemmer du din egen hverdag, altså – du er din egen sjef. Når du jobber i Mary Kay har du hudpleie- og sminkekurs (dette får du opplæring i) hvor du prøver å selge produkt ved at kunden får prøve dem først. Jeg elsker MK og det er sååå fantastisk gode produkter (som du får til innkjøpspris!) I tillegg bestemmer du selv hvor mye/lite du vil jobbe med det. Tipp topp tommel opp 🙂

    8. Jeg heiet på sara og Harald! Jeg skjønner ikke hvordan folk kunne heie på Pierre og Martine men men smak og behag som man sier, Hehe. Men som di kommentarene oppfor hær sier burde du melde deg på til neste sesong det hadde vært SÅÅ gøy da!!!!

    9. Godt å ha deg tilbake Tuva, jeg har savnet deg! Tror det beste for deg er å finne en forutsigbar jobb, og bruke bloggen for det den er verdt ved siden av :- ) Du er ubeskrivelig vakker!

    10. Enig med at denne sesongen har vært dritbooring… i hvertfall at de sender inn de gamle hele tiden! Skulle virkelig ønske juryen fucka det til litt med finaleparene haha :)) Er ikke engasjert i det hele tatt jeg heller….. glad det er ferdig

    11. Hadde vert supergøy å sett deg i paradise! Synes alltid programmet blir 10 ganger mer spennende om det dukker opp personer jeg kjenner til, synes heller ikke at programmet er så dårlig som mange skal ha det til:) Men selvfølgelig, superkjedelig at de som ryker kan komme inn igjen, haha…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg