Klessalg i Trondheim

Det ble en klissete avslutning på Paradise og det er jo.. søtt. Skjønte at ingen av de ble å slippe kula, siden de for lenge siden har gått ut i media og fortalt at de er kjærester. Sukkersøtt!

Koser meg i Trondheim. Godt å være sammen med kjæresten og godt å vite at det ikke er lenge igjen til jeg flytter. Denne gangen tok jeg med meg et lite lass med klær som jeg levner igjen når jeg drar. Jeg, Anna, Erica og Aurora har avtalt å ha klessalg her i Trondheim mot slutten av sommeren. Vi er helt i startfasen av planleggingen, så mer informasjon vil komme etterhvert. Skal si ifra i god tid i forkant slik at flest mulig kan komme. Utfordringen er å finne et stort nok lokalet til alle klærne våre, haha.

Cardigan fra Monki Bukse fra Junkyard Topp fra BikBok Veske fra Marc Jacobs

Vegard har akkurat kommet hjem fra fotballkamp og jeg har vært på shopping med en venninne. Eller, øyeshopping, hvis det er noe som heter det? Kjøpte et hårband da, fra BikBok. Jeg shopper faktisk ikke lengre. Jeg er blitt mer kresen med årene, kjøper ikke like mye “dritt” som jeg ikke har bruk for, som før. Før kjøpte jeg seriøst alt som var på salg, og gjerne en topp i fire forskjellige farger fordi jeg ikke klarte å velge bare en. Glad for at jeg har blitt kvitt den dyre uvanen.

Nyt fredagen ♥ Vi skal være så romantisk å ta oss noen øl. Kanskje jeg klarer å lure han med meg ut, har enda ikke fått sjekket ut utelivet i Trondheim. Tviler på at jeg får det til. 

23 kommentarer

Siste innlegg