Årets første bikini

Til min store glede idag, ble det ingen bytur ut igår. Vi dro på et lite vorsspiel og tre øl gikk såvidt ned, og jeg kjente det faktisk i morgest. Noen ganger er det veldig deilig å være fornuftig. Flyet mitt går tidlig hjem imorgen.. Tilbake på jobb og til “virkeligheten”. Jeg vil ikke!! Men før det skal vi nyte kvelden og dra ut å spise. Noen som kan anbefale en resturant i Trondheim? Vi er to kjøttetere begge to, men er åpen for andre forslag.

Vi dro til sentrum for å se litt i butikker og drikke kaffe. Vegard er ekstremt tålmodig med meg når jeg skal shoppe, kan fort bruke 20 minutter på en butikk og ende opp med å ikke kjøpe noe. Jeg kan kjenne frustrasjonen hans. – Men det er ikke synd i han, til gjengjeld må jeg holde ut med alle de “viktigte” fotballkampene på TVen.


Kjekke kjæresten min ♥


Årets første bikini ble kjøpt på Weekday, gleder meg stort til å bruke den. De hadde den i lilla og, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den og – men jeg har jo sluttet å kjøpe plagg i flere farger 😉 Den svarte genseren kjøpte jeg også idag, på samme butikk. Enda finere i virkeligheten, Vegard vet ikke hvordan man får et kamera til å fokusere riktig, til min frustrasjon…. 

Forresten, dere: Følg meg gjerne på Facebook, Instagram og på Snapchat (tuvaw) ♥

14 kommentarer
    1. graffi grillfest!!
      Ellers så har de god sushi på “kos” 🙂
      Una pizzeria er også veldig godt 😊

    2. Om du er glad i indisk mat så anbefaler jeg deg skikkelig å dra på Indian Tandori i Søndre gate. Nydelig mat!! Og masse mat. Verd hver en krone 🙂

    3. For byens beste pizza, Una Pizzeria! (faktisk et ganske billig sted)
      For NYDELIG lam og fløtegratinerte poteter, Frati!
      Ellers er San Sebastian å anbefale om dere liker tapas, eller Graffi på solsiden om dere vil ha en 10/10 burger eller grillfest (en miks av alt kjøtt man kan grille med masse digge dressinger og byens beste pommes frites)

    4. så artig at du er tilbake i bloggverden, Tuva! 🙂
      besøk gjerne bloggen min maartinelekang.blogg.no. for tiden skriver jeg om frivillighetsarbeidet og backpackerturen min i Afrika

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg