My boobs are OK

Hei! Jeg og Vegard forsov oss til flyet idag, våknet 45 minutter før avgang og det tar 25 minutter å kjøre til flyplassen. Ingen frokost, bare en kjapp puss over tennene før jeg kastet kofferten i bilen og kjørte avgårde. Tror det tok meg to minutter før jeg satt i bilen, tok meg ikke tiden til å bytte truse engang, haha. Kofferten hadde jeg ikke trengt og tatt med, for når vi kom til flyplassen var for sent for innsjekk av bagasje. Så alt av toalettsaker, MacBook og kamera ligger igjen i Trondheim, men heldigvis har jeg (Vegard) noen venner i Trondheim som er der for å se TIL-RBK, så de tar den med seg hjem igjen imorgen. Fjoooh! Det kostet nemlig 700kr og sende bare kofferten, litt kjipe penger å bruke når det er samme prisen for en flybillett.

Therese var en søt engel og hentet meg på flyplassen. Vi dro rett på pizzahuset for å spise frokost, det er en standard på søndager – hangover eller ikke. Vi mimret om gamle dager hvor vi midt på natten plutselig kunne finne på å sminke oss med eyeliner rundt øynene, tok på oss kjoler for å gå ned i fjæra å ta bilder til bloggen. Eller når vi parodierte “my boobs are OK” midt på natten og la hele sjela vår i det. Det var morsomme tider, men det er en naturlig årsak til at vi ikke holder på slik lengre, haha. Vi var inne på tanken om å lage video, men bestemte oss heller for å dra til bukta å ta bilder. Følte meg ikke vel i klærne jeg hadde på og øynene mine begynte å renne så jævlig, så resultatet ble så som så. 

 

Årets første softis :):)


Sett så store muskler før? #eatclean #fitspo


Lenge siden dere har sett oss sammen? Hoho! Ikke bli vant til det, for jeg flytter nemlig snart :O

10 kommentarer

Siste innlegg