For samvittigheten sin skyld

Hei jenter ♥ Det ble ingen oppdatering i går siden jeg sov gjennom nesten hele dagen. Det er ikke alltid jeg skjønner hvor full jeg egentlig er og så lenge jeg ikke blir kvalm så drikker jeg selvfølgelig bare enda mer, heh.. Det er typisk meg å drikke både mer og lengre når det er sommer, absolutt alt er så mye gøyere på sommeren. Man kan pynte seg i lettere klær uten å føle seg som en nedsnødd huleboer og man slipper å fryse på seg blærekatarr. På vinteren bruker jeg nesten kun å ha på bukse ute på byen, så det er deilig å kunne vise frem sol(ariums)brune ben igjen.

Skal begynne og svare på spørsmålene deres ikveld. Er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, tenkte å kanskje skrive noen litt mer forklarende innlegg om enkelte av spørsmålene? Men før det skal jeg på tivoli med Charlotte og Emma, ville bare innom å hilse på først for samvittigheten sin del, hehe.. Har begynt å føle en trang til å oppdatere hver dag, selv om jeg ofte føler det blir halvhjertet, men som sagt: Alt er gøyere på sommeren.

Følg meg på snapchat (tuvaw), instagram og facebook for flere oppdateringer ♥

11 kommentarer

Siste innlegg