Alt som normalt

Hey ladies ♥ Koser meg i Trondheim og har en følelse av at jeg blir og trives godt her. Ikke at jeg kjenner så mange, men inntrykket sier at det er fine folk og en veldig fin by! Kunne selvfølgelig håpet på litt mer sol og sommer, men det passer egentlig helt greit for min del – jeg får ikke vokset leggene før neste uke så det kan godt være buksevær i noen dager til.

Jeg gleder meg til å forhåpentligvis bli kjent med mange nye folk etterhvert. Jeg har hørt at jeg er en imøtekommende person så om det er noen som vil ha en ny venn; Hei, jeg trenger venner! Kontaktannonse for meg selv, er det flaut? Haha, er det så nøye da?? Anna kjenner jeg jo litt fra før, så det var veeldig trivelig at hun inviterte meg med ut i går sammen med de fine venninne hennes. Anna er like herlig og jordnær som hun er på bloggen ♥ Hun er bare seg sjææl liksom.


Det nye partytrikset


Emilie ville bare si hei <3


Sjenking på et helt nytt nivå

Jeg hadde det veldig gøy, ble full og fikk mange nye bestevenner – som alltid. Alt som normalt med andre ord. I kveld blir det rolig taco-kos med kjæresten ♥

11 kommentarer
    1. haha, jeg skjønner akkurat hvordan du har det! flyttet hit for to år siden, kjente ingen og begynte å jobbe fulltid. spesielt når du jobber kan det være vanskelig å komme inn i et miljø, for man har feks ikke fadderuke eller foreslesning med noen hver dag som studentene har. jeg ble jo venn med kollegaene mine, men det var ikke så mange på min alder der. da jeg ble student løsna det heldigvis, og jeg traff masse spennende mennesker og fikk nye venner. håper det løser seg for deg, og at du starter i en jobb med mange søte jenter på din alder😊 hvis ikke; kontaktannonse: jeg er en student på 21 år, bor i Trondheim og vi kan godt bli venner!

    2. Hei! Så bra du trives i Trondheim. fine byen, koselige vår!! Du kommer nok til å møte mange fine mennesker å bli kjent med 🙂 Selv flytter jeg til trondheim for å studere i august, så skjønner hvilken situasjon du er i. Er selv fra en by litt utenfor byen, så kjenner ikke så mange i Trondheim, men det ordner seg nok fort! 🙂
      Om ikke kan du gjerne bli kjent med meg! Jeg er en jente på 19, snart 20 år og jeg skal studere i Trondheim 🙂

    3. Har du vært i Brønnøysund før? Det er veldig fint der! Anbefaler å dra dit en gang i livet, gjerne flere ganger også! Du kan bo på et fint hotell eller på en campingplass. Hotellene er ikke så dyre heller. Torghatten hotell er veldig fint også er det bare 5 minutter unna selve Torghatten 🙂 Burde bestiges! Fantastisk utsikt:D <3

    4. Jeg studerer i Trondheim, og vil veldig gjerne bli kjent med deg! Gira på et vors når skolestart nærmer seg kanskje? 😀

    5. Jeg bor og jobber her i Trondheim, er 20 og vil gjerne bli kjent med deg! Tror vi kunne hatt masse å prate om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg