Turist i Trondheim

Hallo mine solstråler ♥ I dag har vi vært turister i Trondheim. Det var så fint vær, så vi bestemte oss for å gå opp til Estenstad-hytta(?). Det var ikke en så veldig lang tur, men deilig å komme seg litt ut og få sett litt mer av hva Trondheim har å by på utenfor sentrum. Hadde forventet en litt mer “wow”-opplevelse av utsikten når vi kom opp. Det er da jeg forstår hvor heldig vi er med naturen i Nord-Norge – ikke at jeg er så mye ute på tur og utnytter naturen så voldsomt mye, men vi bor jo i fantastiske omgivelser. Men, alle byer har sin sjarm. Må vel passe på så ingen trøndere blir fornærmet nå, heh…

Godværet må man bare utnytte for alt det er verdt. Middagen ble grillet på terrassen ♥

Liten pus som kom og hilste på. Vegard har så lyst på hund – hadde helt sikkert vært koselig det, men jeg føler meg ikke voksen nok for det, enda. 



Hva skal dere i kveld, da? ♥ Planen her er i allefall en rolig kveld med rødvin, men planer kan fort endre seg.. 

18 kommentarer

Siste innlegg