Du vet du er i Nord-Norge når..

Litt nerd, men fascinerende å observere landskapet på veien. EKSTREMT svingete veier, fare for elg-skilt, høye snøfylte fjelltopper, masse skog og elendig mobilnett? Ja, da var man kommet til Nord-Norge. Det er store kontraster som skiller nord og bare litt lengre sør i landet. Alle de høye fjellene er den største merkbare forskjellen, som gjør at det så vidt finnes rette strekninger. Man blir litt småkvalm og det går såå tregt. Jeg tenker alltid på roadtrips “tenk hvor fort det hadde gått hvis veien bare hadde gått rett fram”. 

Vi har akkurat hatt mat og pissepause i Mosjøen, så nå er det E6 med D.D.E på full guffe hele veien mot Fauske, hvor vi har et fint hotell i vente. Det ser i alle fall veldig fint ut på nett. Det skal bli herlig med en god natt søvn før siste etappe i morgen. Sitter i bilen og blogger fra mobilnettet og fikk heldigvis litt tilgang så snart vi kom til sivilisasjon i Mo i Rana. Kjenner at jeg må gjøre dette kjapt før jeg blir bilsyk, så bilder, here you go:


Lille jordbæra + Vegard <3


Lurer på om V prøvde å ta bilder av søppelboksen eller meg??


Nye Nike’s fra Junkyard. Elsker dem! Kan oppdatere innlegget med link når jeg har bedre nett <3

28 kommentarer

Siste innlegg