My life be like

 Me today:

Playsuit fra Junkyard, på salg til kun 180,-  HER (sponset)

V er på jobb hele dagen som alle andre normale folk, mens jeg bare er hjemme og surrer for det meste. Sitter og tripper og venter på at klokken skal nærme seg 16 så jeg kan begynne på middagen, så jeg har noe å gjøre. Prøver å gjøre noe fornuftig før det og da, som å finne jobber jeg kan søke på, vaske litt, tenke ut hva jeg kan blogge om, og la være å rote. Og ikke minst holde meg våken. Begynner å kjede meg voldsomt mye og dagene føles naturligvis veldig meningsløse. Jeg har til og med vært innom tanken om at jeg vil begynne og studere – men da må jeg kanskje først få gjort ferdig VGS.. Livet mitt, altså. Kunne det ikke bare fortsatt vært sosialt akseptert å være hjemmeværende husmor?

Det er to barnehager her i nærheten som jeg skal innom i morgen å høre om de trenger vikarer. Har aldri jobbet i barnehage før men jeg elsker jo barn så ser for meg at det kan være en trivelig jobb. Ellers venter jeg på at Cecce (som er utrolig flink!!) skal bli ferdig med mitt nye design – og jeg kan virkelig ikke vente med å få det på plass. Det vil nok gi meg den bloggmotiasjonen jeg trenger. Som jeg har nevnt tidligere så grøsser jeg over min egen blogg slik som den ser ut nå..

15 kommentarer
    1. Kjæresten min drar straks til militæret, og vi har hatt en god del prating om hvordan forholdet skal gå. Vi er begge innstilt på å klare dette, men selvfølgelig vil det bli ganske hardt.. (Sier bare 7-8 uker uten hverandre fra han reiser til han kommer hjem første gang..) Når kommer innlegget om avstandsforhold? Trenger å vite hvordan det er😁 (Ble såå glad da jeg så du hadde lagt ut innlegg!!)

    2. Kjenner meg godt igjen i det å bare være hjemme hele dagen! Nettopp avsluttet jobben min, alle vennene mine er bortreist og lite er det å gjøre.. Ønsker deg masse lykke til med jobbsøking!

    3. Føle me dæ, har nettopp flytta til kjæresten min i Oslo å dagan e lang å kjedelig :p søker jobb, vasker, rydder osv. Sku gjerne ha brukt tia på træning, men tok silikon for nån uker sia så må la det ligge litt til 🙂

    4. Vet at arts & crafts på city lade er på utkikk etter ny medarbeider 🙂 veldig trivelig miljø, og en veldig fin butikk! Så der går det an å prøve seg 🙂

    5. Tips er å melde deg som tilkallingsvikar gjennom kommunen, man må som regel det for å få være vikar i barnehage ☺️ Det er iallefall slik i den kommunen jeg bor i

    6. prøv å søk jobb på Kiwi Nardobakken! 🙂 vet ikke om det er nærme der du bor, men vi trenger flere folk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg