Supergirl

Jeg vet ikke hvor interessert dere er i å lese om treningen min, men det blir fort mye treningsprat når jeg er inne i gode treningsrutiner. Innerst inne har jeg faktisk en liten drøm om å utdanne meg som personlig trener. En anerkjent PT med litt sånn kjendisstatus, det er drømmen! Men, hvorfor ikke? Jeg kunne godt sett for meg og vært PT’en til superkjendisene i Hollywood. Jeg tuller litt, men samtidig ikke.

Jeg ønsker å komme i skikkelig god form nå! Det er når jeg trener at jeg trives best med meg selv, og det virker som at livet generelt får en bedre gli når treningen er på stell. Det gir meg veldig mye motivasjon på alle plan – ja, til og med bloggen. Håper bare denne positive energien varer lenge, for hodet mitt trenger trening.



Ben og armer stod på planen i dag.

Tights fra Kari Traa // Topp fra Craft // Sko fra Asics // Beats by Dr. Dre


Sliten etter trening fikk en helt ny betydning etter dagens økt. Jeg har begynt på et nytt styrkeprogram som heter “The Superman program”, eller for oss jenter blir det selvfølgelig Supergirl! Det er bare å Google det om du er interessert. Det går ut på at hele økta består av supersett (google det også om du er usikker). Svetten rant som pokker og musklene får virkelig jobbe. So far, so so good!

PS: Kan være lurt å ha litt treningsgrunnlag før man begir seg ut på programmet!

14 kommentarer
    1. Jeg ville egentlig ikke anbefalt å bytte til 3T, mtp på at det er helt sykt mange som trener der.. Nå vet ikke jeg hvor i Trondheim du bor, men jeg ville anbefalt å ta en tur innom SATS Elixia på Lade Arena! 🙂 Der trener jeg, og jeg elsker plassen, det er god plass, få mennesker og mange gruppetimer å velge mellom 🙂 Tenkte bare å komme med et lite tips! Men 3T er bra det og, er bare veldig veldig mange som trener der, men om det ikke er noe problem for deg så kan du jo kjøre på en prøvetime! 🙂

    2. ja så sett igang da supergirl, og utdann deg til pt! Det kreves ikke at du fullfører vgs først feks.. 😉
      Idiotisk og gå å tråkke, og la årene gå! året går selv om du ikke er klar for det.
      🙂

    3. Jeg er på 3t og er storfornøyd. Er alltid litt folk der, men jeg har aldri opplevd å måtte vente eller stå i kø for å brukte vekter osv.

    4. Loggfører du treningen din på noen måte? Altså en slags treningsdagbok hvor du noterer hva du har gjort i løpet av en økt. Hvis ja, kunne du ha skrevet litt om det, hvor og hvordan osv? 🙂

    5. er det programmet til muscleandfitness.com du bruker? 🙂
      liker at du blogger om trening, er veldig motiverende og inspirerende!

    6. elisabet: Hmm, det vet jeg ikke. Det var en venn som tipset meg om programmet, så han sendte det bare til meg. Det heter i alle fall “The Superman program” 😀

      Så bra!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg