Fotball & pizza with my man

I dag har jeg vært på nok en RBK-kamp! Ikke verst bare det, til å være en såpass fersk trønder som jeg er.

Fotball kan faktisk tidvis være spennende og jeg kan ta meg selv i å bli veldig engasjert, men jeg detter ofte litt bort innimellom. Popcornet og pepsien jeg har i fanget kan fort fange interessen min mer enn hva som skjer på banen. Plutselig scores det og jeg sitter der med hodet langt ned i popcornboksen og skjønner ikke helt hva som akkurat foregikk. Det kommer jo ikke akkurat i reprise heller da, så jeg får jo ikke med meg målet. Jeg skjønner at stemninga på stadion kan være magisk og alt det der, men fotball på TV er så mye greiere. Da kommer hvertfall målene i reprise og du får med deg hva som skjer på HELE banen. Sitter man bak det ene målet på kamp slik som vi gjorde i dag, så kan man bare glemme og se hva som foregår på andre banehalvdel. Uten kikkert.

Men har man en fotballkjæreste, som jeg har, betyr det at man noen ganger bare må stille opp å være med på kamp og late som at man elsker det. Okey, så jævlig er det ikke – men det er sikkert noen som skjønner litt hva jeg mener for det om. Etter en hel dag inne fristet det faktisk med fotballkamp, så det var ikke så dumt. – Så er det jo også litt gøy å heie på et lag som faktisk scorer mål og vinner. Seier til hjemmelaget er ikke vi Tromsøværinger bortskjemte på… Kremt!!.


Det ble en spontan og koselig pizzadate på Una (?) etter kampen Perfekt avslutning på en ellers fin dag. Utrolig god pizza!


Okei her ser det ut som jeg er maks EN meter høy 🙁


Min coole Adidas-genser finner dere HER (sponset) // Bukse fra Lee // Sko Converse // Klokke Marc Jacobs // Veske Marc Jacobs

Good night people ;*

9 kommentarer
    1. Anna: Ja, det er goood stemning!! Vi er begge to fra Tromsø, så vi heier jo på TIL da, men nå som vi bor her heier vi naturligvis også på Rosenborg 😀 Haha!

    2. Hehe, kjenner meg veldig mye igjen i det å være med kjæresten på kamp! Brukte å være med eksen masse på fotballkamper, elsket riktig nok å være med for popcornet de har der er så godt! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg