Summer through my phone

Når det går dårlig på bloggfronten er det også veldig dårlig på bildefronten. Men iphonen har jeg med meg overalt jeg går, så der blir det fort en liten bildeserie. Sommeren min har bestått av roadtrips, kafèbesøk, mye mat, taning, fjellturer, trening og litt vin. Jeg har faktisk ikke vært på noen utelandsreiser i hele år(!), så jeg kjenner det kribler noe voldsomt i reiselysten! Håper på at det blir en reise utover høsten, nå som fellesferien er over kan man jo finne veldig brae priser. Mulighetene for direktefly er så utrolig mange flere fra Trondheim i forhold til Tromsø. Love it!!

– My summer through my phone –


♥ Lunsjdate på Smørtorget med min kjære


♥ Nord-Norge here we come! ♥ Kos i sola med nabokatten ♥ Max relaxing ♥ Youghurt heavhen ♥ Bilen min </3 Miss you. Tok bilder av den som minne før jeg forlot den.. ♥ Vin, vin og mere vin ♥ Så må man trimme bort vinen også, da ♥

♥ Luftetur med fine Biggie ♥ Too hot for you ♥ Lil’sis & Biggie ♥

♥ More wine & fun ♥ Nydelig midnattsol ♥ Boyfriend


♥ Blitt helt rå på chins i sommer vettu ♥ Mat, soling osv ♥

Følg meg gjerne på Facebook, Instagram og Snapchat (tuvaw) også, for flere oppdateringer. Om du vil, hihi!

Follow my blog with Bloglovin

5 kommentarer
    1. Så ut som du har hatt en helt super og avslappende sommer, selv om det ikke har vært noen utenlandsturer på deg <3 Ha en fortsatt fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg