My latest buys

I sommer har jeg forsøkt å holde shopping og pengebruk i sjakk, i og med at jeg ikke har annen inntekt akkurat nå enn de tusenlappene jeg får for topplisteplasseringen på blogg.no – noe jeg for øvrig synes er dårlig betalt, men det er en annen sak.. Skal jeg tjene gode på bloggen igjen er jeg nødt å opparbeide tillit hos leserne mine og hos eventuelle samarbeidspartnere. Så slik som det er nå synes jeg det er helt OK og helt fortjent at pengene ikke ruller inn. Uavhengig av bloggen og dens inntekt, så ønsker jeg å ha en deltidsjobb på si, aller helst i klesbutikk.

Det var en liten avsporing, jeg ville egentlig bare vise dere mine få, men fine innkjøp som jeg har gjort i sommer. Impulskjøp er ikke til å unngå.. 

Føler meg som en havfrue i dette skjørtet, og jeg elsker hvordan den fremhever formene – Seexy!

Skrikende farger på treningstøy gir i alle fall meg en skikkelig boost! Elsker, elsker den rosa tightsen.


Like fin til hverdag som til fest.


Synes denne er barnslig og dødskul, men spørs om jeg er tøff nok til å ta den i bruk..


Hva synes dere om mine latest buys?

16 kommentarer

Siste innlegg