“How to twerk”

Jeg er sjalu på alle studentene som er ute i kveld, shaker booty’en og feirer at fadderuken er i gang. Ikke er jeg student og ikke fester jeg i kveld, men shaket booty’en har jeg faktisk gjort. Her hjemme i stuen, helt alene, med rullegardinene trekt ned. Jeg er nemlig sikker på at jeg har vært en profesjonell danser i mitt tidligere liv, for veldig ofte innbiller jeg meg at jeg er sinnsykt god til å danse. En fun fact; Jeg og Therese tok et kurs i Pole-dancing for noen år siden når vi bodde sammen, og planla etter kurset at vi skulle kjøpe stang til å ha i stuen slik at vi kunne kjøre show når vi hadde vorsspiel.

Her har dere meg: “Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert”. – Og i dette tilfellet gjaldt det TWERKING! I kveld har jeg altså søkt på “how to twerk” og prøvd å twerke i takt med all the black ladies on Youtube. Filmet meg selv har jeg fader meg òg, men skal øve litt mer før dere får se 😉 Underveis i twerkingen oppdaget jeg Youtube-kanalen “Fraulesgirl”, og jeg ble helt WOW… Hvor forbanna rå er ikke disse jentene?!? FY FAEN..

Jeg måtte bare dele disse videoene med dere.. Søk på “fraulesgirl” om du vil se flere videoer

10 kommentarer
    1. Fadderuke i Trondheim er helt fantatisk morsomt, men heldigvis kommer jo UKA til trdby til høsten – OG DET ER MORRO

    2. De var dødsflinke! Men personlig er jeg litt over twerking, spesielt etter tiden da alle skulle vise hvor “Flink” de var til å twerke på vors haha…

    3. Så videoen din på instagram der du tar hangups(?), uansett kan du skrive et innlegg om hvordan du klarte å trene deg opp til å ta flere? Jeg driver med samme trening, og har veldig lyst å klare flere! Jeg har en del vondt i skulderen, så jeg har trent skuldre/øvre del av ryggen mindre enn jeg burde. elsker når du skriver om trening og kosthold!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg