Jeg er hun som

Utfordringer som denne synes jeg er gøy, så jeg måtte stjele av Ida. Kopier og fyll ut du også, om du har blogg. Link gjerne til innlegget i kommentarfeltet hvis du tar utfordringen, så kan jeg gå inn å lese


Blant venner er jeg: hun som alltid kommer for sent og tar det meste med klinkende ro. Alltid.

På date er jeg: hun som spiser med henda hvis det er lettest og glad for free food.

På jobb er jeg: aldri, for jeg har ikke jobb (taper). Men i min tidligere jobb hvor jeg jobbet med funksjonshemmede var jeg veldig fleksibel, tålmodig og uredd (vil jeg påstå).

På skolen var jeg: hun som pugget til prøver i siste liten. Når jeg var på skolen var jeg på en god dag: Hun som satt på første rad og noterte så jeg fikk krampe i handa. På en dårlig dag: Hun som sov på bakerste rad..

I telefonen er jeg: hun som kun tar den hvis det er ett nummer jeg kjenner. Sjekker alltid på 1881 hvem som har ringt, kommer det ikke noe navn opp er det bare å glemme at jeg ringer tilbake.

På melding er jeg: stortsett veldig kort og presis – hvis jeg husker å svare. Er også hun som kan svare med “tommel opp”, og mange folk irriterer seg over det. Tommel opp betyr enkelt og greit: “Ja/Enig/Flott”. Veldig greit.

På Facebook er jeg: kun inne for å snike på hva alle andre legger ut/deler. Facebook-chatten blir derimot flittig brukt.

Om morgenen er jeg: OVERLYKKELIG over å ha en ny dag i vente og våkner før ringeklokken. Ny dag, nye muligheter! Neida, joda. Neida. 

På naschpiel er jeg: svært sjeldent å se, men hvis jeg først drar på nachspiel er jeg hun som danser og digger musikken med innlevelse fra en annen verden.

På byen er jeg: enten hun som danser og elsker alle mine medmennesker, ELLER hun som lengter etter nattmat, senga og grøsser seg over morgendagen.

I diskusjoner er jeg: veldig engasjert hvis det er noe jeg brenner for. Lytter heller hvis det er et tema jeg ikke har sterke formeninger/kunnskaper om.

Når jeg pynter meg: begynner jeg som regel tidlig men ender alltid opp med å få det supertravelt og løper dermed avgårde med vått hår eller ett øyenbryn.



Hjemme alene er jeg:
kledd i minst mulig klær, hiver av meg alt så fort jeg er innenfor husets fire vegger. Har jeg en god dag kan naboene se meg dansende alene på stuegulvet (tror det er kommet godt fram at jeg er glad i å danse)

På eksamen er jeg: hun som tar seg god tid med å lese gjennom oppgavene og svarene. 

Bak rattet er jeg: den som kjenner at høyrefoten blir tyngre når det er noen som kjører forbi meg (heh…). Blir frustrert over de som ligger langt under fartsgrensen, de som legger seg i feil fil, speisielt i rundkjøringer – der har jeg holdt på å kollidere flere ganger!! Verst av alt er kanskje de som ikke bruker blinklys. DET SKAPER MER FLYT I TRAFIKKEN OG ER LIVSVIKTIG FOR AT FOLK SKAL SE HVOR I F*AEN DU HAR TENKT Å KJØRE!!! Når det er sagt.. Så elsker jeg å kjøre bil <3

På stranda er jeg: hjemme <3 Hun som kommer først og går sist.

12 kommentarer

Siste innlegg