En liten smakebit

Hei jenter!

Jeg er egentlig bare innom for å hilse på, for jeg er så trøtt etter en lang dag i solen. Jeg takler bare ikke å sitte inne i den kokvarme leiligheten om dagen med den varme Macen, det er faktisk ikke overkommelig – så det må jeg egentlig bare beklage. Trodde ikke man trengte aircondition i Norge.. Høres kanskje ut som tidenes unnskyldning, men jeg har fått med meg at det ikke bare er Trondheim som er heldig med været for tiden så sikkert noen som forstår. Vi må bare suge til oss den siste sommervarmen før den lange vinteren kommer!

Under ser dere et glimt av resultatet av håret mitt, men i morgen skal jeg, varmt eller ikke, vise flere bilder av resultatet og skrive et mer utfyllende innlegg. I mellomtiden skal kvelden nytes med kjæresten, selvfølgelig med fotball på skjermen (hurra..) 🙂

3 kommentarer
    1. heisann!
      Jeg leser alltid blogger på tLf, og skriften pø innlegGene dine er litt liten. Må alltid Zoome inn og Ut. Hadde blitt veldig glad om du evntuelt kunne bruke større skrift 😀
      Håper du har hatt en Fin Dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg