På date med bloggleser

God fredagskveld ♥ Nok en sen oppdatering fra meg, men det gjenspeiler min personlighet godt “alltid sent ute”. De siste dagene har jeg sittet ute i solen og lest bok, og det har resultert i et brunt/rødt bryst og en hvit hals…
Haha, se på det skille da mellom halsen og brystet!! Ansiktet også forsåvidt. Ja, jeg sliter med urenheter i trynet.

I kveld har jeg vært med Tina og Stine. Tina er faktisk er en bloggleser! Det må jeg bare si er utrolig koselig. Jeg er veldig glad for at hun tok kontakt på Facebook, da hun hadde lest på bloggen min at jeg var litt venneløs her i Trondheim. Spesielt i en situasjon som jeg er i nå, er jeg ekstra glad for at jeg har bloggen min. Det viser seg jo at jeg har supermange koselige jenter som leser. Mange har tatt kontakt på Facebook og det blir jeg svært glad og ydmyket over ♥ 

Jeg, Tina og Stine dro på Solsiden for å spise dessert og bli bedre kjent (haha “bedre kjent”), men før det hadde vi en aldri så liten photoshoot. En bedre icebreaker enn det kunne vi vel ikke fått. Å ta bilder av hverandre i full offentlig er ofte kleint, meen.. Who cares? Unngår selvfølgelig de aller mest trafikkerte stedene, men det føles mindre kleint her i Trondheim enn hjemme i Tromsø.

Her er Tina ♥




Stine og meg ♥


Spiste en heeelt OK dessert, angret med en gang på at jeg ikke tok sjokoladefondant :(:(


Skjørt: BikBok // Topp: Tilfeldig butikk i Cabarete

Gleder meg såå til i morgen, for da drar jeg til Kristiansund! Der skal jeg besøke Magnus som jeg var i Cabarete med, og Lene som også er der ♥ Noen som kanskje husker de to, spesielt Magnus? Han har visst blitt gjenkjent av andre siden han var avbildet så ofte på bloggen min da jeg var i Cabarete. Åh, så godt det skal bli å se dem to igjen. Cabalove in KSU ♥

6 kommentarer

Siste innlegg