Ett døgn i KSU

Hei dere ♥ Har dere hatt en fin helg og start på uken? Min start ble litt treg, for i går føltes det fortsatt ut som det bare var søndag. Klarte liksom aldri å få igang systemet eller fått gjort noe fornuftig, men nå er jeg back to B! I følge værmeldingen er det regn og lavere tempraturer i vente og det skal faktisk bli litt godt det også – jeg klarer jo ikke å sitte innendørs når det er fint vær som det har vært. Vi har hatt tidenes sommer de siste ukene, litt brun har jeg også blitt så litt gråvær framover er vel på sin plass. Treningen har også blitt halvveis, da det ikke har fristet og dratt på treningsstudio å svette når det er det eneste jeg har gjort hele dagen. Gleder meg til å sitte mer innendørs med god samvittighet, komme inn i ordentlig gode treningsrutiner og å kose meg mer med bloggen.

Fra lørdag til søndag var jeg i Kristiansund! Endelig en reunion med mine kjære Cabafriends, Magnus og Lene ♥ Magnus har jeg møtt et par ganger i Trondheim, men Lene har jeg ikke sett siden desember – så det var på høy tid at trekløveret ble reunited. Hadde planer om å oppdatere i løpet av turen, men det ble et hektisk døgn hvor alt gikk slag i slag. Bilder ble det i allefall:

Jeg tok hurtigbåten til Kristiansund, og trodde selvsagt at det skulle lønne seg? 1212kr brukte jeg på å sitte 8 timer totalt på en hurtigbåt. Bestilte meg nettopp en flybillett til Narvik for 399 kr, haha. Ja, ja!

Da jeg ankom Kristiansund var vi alle tre sultne, så det bar rett på taco-shopping og hjem til Magnus hvor taco var første prioritet. Den tacoen vi spiste smakte så sinnsykt godt, mmm. Drømmer om den nå, her jeg sitter med to kjedelige knekkebrød innabords.



Tiden rant og det ble på høy tid å fylle opp glassene og rulle inn på badet for og klargjøre oss for en kveld ute i Kristiansund.



♥ ♥ ♥


Redigerte over en svart flekk på det ene bildet, men glemte resten ser jeg… Og nå orker jeg bare ikke. #FreeTheUnderwear





Det ble vin, det ble shots og det ble drinker på byen som jeg ikke husker. Magnus fortalte at vi danset mye, så det tyder på at vi hadde en gøy kveld! Det er så mye love & fun med Lene og Magnus, så håper det ikke blir lenge til neste gang. Magnus har fått drømmejobben som reiseguide gjennom StarTour, og om litt får han vite hvor hans hoveddestinasjon blir. Han skal flytte til utlandet for pokker, jeg er så stolt over han ♥ Vår neste reunion blir mest sannsynlig der hvor han ender opp, åhh!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg