Et helt fantastisk bryllup

Hei mine kjære blogglesere ♥

Godt å se at dere er så tålmodige med meg, for her har det vært en seig start på uken. Helgen bestod av bryllup og fullt kjør så jeg ble jammen helt utkjørt. Familien min er alt annet en rolig og normal, det kan man trygt si, haha. Så jeg trengte noen dager for å hente meg inn! Selv om det kan gå noen dager mellom hver bloggpost skal jeg ikke svikte dere denne gangen, eller meg selv, for jeg elsker virkelig å blogge for dere! Bloggen er mitt eget lille fristed, et sted hvor jeg kan uttrykke meg og bare være meg selv. Takk for at dere fortsatt følger ♥

Jeg fortstår at mange kan bli forvirret over familien min. “Hvor mange søsken har du egentlig?”. Veeel, jeg har mange! Både mamma og pappa hadde barn fra før av. Line, som giftet seg i helgen, er min halvsøster på 47 år. Vi har samme pappa, og pappa var 17 år når han fikk henne. Jeg, Raade, Karen og Jordild er helsøsken, altså samme mamma og pappa. Og i tillegg til det har jeg fått tre fostersøsken, som også er mine søsken. For andre er det vanskelig å skjønne hvordan alt henger sammen, Vegard blir til og med forvirret til tider.

Line har jeg hatt svært lite kontakt med i løpet av oppveksten. Det er først nå de siste to årene vi har fått blitt kjent med hverandre, og det er jeg veldig, veldig glad for. Hun var mye hos oss da vi var små, men jeg var for liten til å kunne huske noe særlig av det. Hun har tre sønner på 19, 25 og 29 år – som betyr at jeg ble født inn i tanterollen. Jeg må si at jeg er utrolig stolt av Line! Ikke bare er det aldersforskjellen som har vært årsaken til lite kontakt, men hun har levd et hardt liv med rusmisbruk i mange år, men som hun nå har kjempet seg ut av. Rus er et helvete på jord og jeg blir oppriktig lei meg over hvor mye det ødelegger mennesker. Og ikke minst de rundt, det vet jeg alt om! Når Line forteller meg hvor langt rusavhengige er villige til å gå for og få tak i den daglige dosen de “trenger” for og ikke bli “syk”, får jeg lyst til å grine. Nei, rusmisbruk er et helvete! Nå har søsteren min vært nykter i snart 2 år og det gjør meg så lykkelig å se hvor sterk hun er! Det er et helvete hun aldri vil tilbake til.


Over til noe langt hyggeligere: BRYLLUPET! Se det flotte brudeparet da! Har lyst å dele litt bilder med dere, for det var virkelig en fin dag! Det gikk over all forventning for alle sammen tror jeg – jeg hadde i allefall ikke sett for meg at det skulle bli et så flott selskap/fest! Men selvfølgelig, det var en stor dag som skulle feires. To mennesker som har levd et hardt liv, men som nå har funnet lykken i hverandre. Nærmeste familie fra begge kanter var med på feiringen, maten var nydelig og brudeparet strålte! FOR en fin dag det var ♥ Det gleder mitt søsterhjertet.

Det var umulig å velge ut noen få bilder, så her får dere et drøss av bilder fra dagen:


Nesten hele selskapet, utenom de som var stukket av på do eller hva enn de gjorde, haha

Mmm, maten… <3

Line, meg og mine tre tante”barn”


♥ ♥ ♥



Umulig å velge ett bildet, så da ble det fem av brudeparet ♥ Line holder seg bra, spesielt med tanke på tidligere livsstil! Det lover godt 😉

Søstrene Willassen, manglet bare Jordild ♥


Karen er så høy, så hun bare dyttet meg rett i bakken og kastet seg over meg da Line skulle kaste brudebuketten. Da forventer jeg en ny bryllupsinvitasjon i nærmeste framtid, Karen 😉

Mor og sønn ♥


Det ble mye hjerter, men det fortjente dette innlegget. Ønsker Line og Lasse all lykke i framtiden, det fortjener dere ♥

13 kommentarer
    1. Wow! Bena hennes er smashing! Du vet gene dere lover godt når søstra di på 47 har like fine bein som deg!

    2. hei 🙂 veldig fine bilder! jeg lurte på en ting, synes du har så mange fine og freshe treningsklær, så det hadde vært gøy om du kunne laget et innlegg med dine treningsklær, hvor du har kjøpt dem osv og tips til hvor det er bra/ billig og kjøpe 🙂 har nettopp begynt å trene selv så trenger tips!

    3. åhh håper noen jeg kjenner snart skal gifte seg også, det er fantastisk!! :´) og ja, rus er et helvete, helvete, helvete. det er så vondt å se noen man er så glad i kjøre seg selv så i grøfta, og ikke kunne gjøre noe….

    4. Er så utrolig hyggelig med slike solskinnshistorier når det kommer til rusmissbruk. Onkelen min er selv rusmissbruker og jeg vet hvordan det påvirker mine nærmeste, virkelig helvete på jord… så fantastisk med slik åpenhet fra deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg