Vil farge håret mitt..

Vil farge håret mitt når jeg ser det fine, mørke håret jeg hadde! Hmmm, hmm.. Håret mitt var ALDRI slitt før jeg begynte å stripe det, kunne stusse håret en gang i året liksom. Visste ikke at håret mitt var blitt så mye tynnere heller, jeg ser jo på bildene hvor mye tykkere det var før jeg drepte det med bleking/striping. Den ene delen av meg vil bli helt mørk igjen, mens den andre vil kjøre på med masse striper for å se hvor lys jeg klarer og bli uten at det føles ukomfortabelt. Spesielt siden jeg allerede er så godt igang og jeg vil ikke at stripeprosessen skal være helt forgjeves – for det sliter så sinnsykt på håret!

Her hadde jeg riktignok akkurat kommet hjem fra syden, så var bruuun og fin. Fikk lyst å ta sol også, av disse bildene. Ikke sunt for ei eldrende dame å se på gamle bilder, tydeligvis 😉 Bør jeg gå tilbake til det helt mørke håret igjen?

13 kommentarer
    1. Syns du er flott både med lyst og mørkt jeg, Men som du sier, så ville det vært kjipt om Prosessen med å lysne Det hadde vært forgjeves! Kan du forresten få gjort noe med dette kommentarfeltet? Irriterende at alt kommer i store bokstaver når man skriver det inn, for av en eller annen grunn, så blir det plutselig store bokstaver midt inne i setningene, uten at det er jeg som skrur det på. Bruker mobil:)

    2. Anonym: Ja, tenker å beholde det “lyse” en stund til 🙂

      Det med kommentarfeltet skal jeg få sjekket opp med hun som har laget designet mitt! Takk for at du sier ifra!! 🙂

    3. Håret ditt er kjempefint uansett, men jeg ville ventet med å farge det mørkt nå som du først har stripet det lyst!

    4. Du kler alt Tuva ,fin uansett du:-) skulle ønske jeg kledde mørkt hår 🙂 jeg ønsker deg en god helg 🙂

    5. Tuva, du kler begge dela. Men vent nu med å farg det helt mørkt igjen, håret ditt e så fint nu 🙂

    6. Synes du kler begge deler, men veeldig fint med litt lyst i det også! Blir litt med liv 😉 Men alt kler den smukke! Gjør det du føler for 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg