No more nude skin

Denne fredagskvelden har vært rolig og avslappende med taco og biljard – akkurat sånn jeg liker fredager. Vegard slo ned den svarte kula alle tre rundene, så det ble en easy match for meg :):) Vi har akkurat startet på en ny serie på Netflix som heter Narcos, so far so good – interessant allerede etter første episode. Det lover godt for meg som alltid sovner under film/serie. Såå, Netflix er altså hva vi skal gjøre resten av kvelden ♥


Man kan vel si at sommeren offisielt er over, da jeg måtte ty til strømpebukse og solarium i dag </3 Jeg fikk akkurat påfyll av masse solkort fra Brun & Blid, så jeg skal vel overleve denne vinteren òg. Solarium er så skrekkelig dyrt, så jeg tenker å gi bort noen solkort i konkurranse til dere snarest! Tror dere forresten det er jeg som er veldig lav, eller kjæresten min som er veldig høy? Hihi.


I morgen derimot skal jeg ut med en fin liten Tromsøgjeng som er glad i å feste, så det blir helt sikkert gøy og veeeldig slitsomt! Men jeg gleder meg. Man er bare ung en gang for faen! Og hangovers blir bare verre med årene, så da er det bare og henge i å drikke mens det enda er overkommelig! Neida, joda, joda!

13 kommentarer

Siste innlegg