Utro etter 7 år


I dag meldte jeg meg inn på 3t – etter et nesten 7 år langt og fint medlemskap på SATS.
Det føles ut som at jeg er utro mot SATS, men i Trondheim er det visstnok 3t som regjerer – og jeg følger strømmen. Unnskyld, SATS! Du og jeg har vært gode venner, ingen andre har gjort meg så våt og svett som du, men dessverre levde du ikke opp til forventningene her i Trondheim, så da måtte det bli sånn :/ Men du har i det minste tjent 40 000 kroner på meg.

Etter så lang tid på SATS er det faktisk veldig rart med et nytt treningssenter! Det tar litt tid å bli kjent og føle seg komfortabel, så øktene tar litt lengre tid enn ellers nå i starten. Jeg har så lyst til å dokumentere litt av treningen min for dere og vise noen gode øvelser, men problemet er at jeg som regel trener alene og bildetaking på trening er egentlig IKKE noe jeg er komfortabel med. I hvert fall ikke i rushtiden, så i dag får noen uskyldige selfies på do duge.. Men hvis det er noe spesifikt dere vil at jeg skal blogge om angående trening si ifra, så skal jeg se hva jeg får til ♥

Flere som har kickstartet uken på trening?

17 kommentarer

Siste innlegg