Hva skjuler seg i vesken min?

Først og fremst: Takk til alle som har klikket seg innom det siste døgnet, det er så gøy å se et hopp i statistikken ♥ Det lønner seg å legge inn en liten ekstra innsats – jeg sa jo at dette skulle bli en bra blogguke 🙂 

Ved hver spørsmålsrunde er det flere som lurer på om jeg kan vise hva jeg har i vesken, så det er hva jeg skal gjøre nå. Vet ikke hvor interessant det egentlig er, men det er vel min plikt å tilfredsstille deres ønsker. Jeg skal bli enda flinkere til å lytte til dere lesere, svare på det dere måtte lure på og ta til meg deres ønsker om blogginnlegg. Jeg har allerede skrevet ned flere ideèr om aktuelle blogginnlegg, men kom gjerne med enda flere! Da er det mye lettere for meg å vite hva dere vil lese om. Men først, hva har jeg med meg i vesken min? 

Disse to veskene er mine favoritter og stort sett de jeg bruker hele tiden. Prada-vesken om jeg trenger mer plass, men til det daglige bruker jeg den lille fra Marc Jacobs (annonselenke til samme veske i beige). Størrelsen er helt perfekt, jeg får plass til både det lille kameraet mitt, telefon og det mest nødvendige. 


En god del nødvendig “rot”. Jeg har ikke “staget” bildet, her har jeg plukket ut absolutt alt som lå i vesken (for utenom gamle kviteringer). Som dere ser har jeg til og med en del av et skrujern liggende, sånn i tilfelle jeg kommer over noe som treng og skrues sammen :pp

♥ En haug med hårstrikk ♥ Litt sminke og carmex (avhengig!!) ♥ Mobil ♥ Solbriller ♥ Nøkler ♥ Kamera ♥ Almanakk ♥ O.B. ♥ Solbriller ♥ Penger, bankkort, førerkort, Coop-kort og solkort ♥ Tyggis ♥ 


Jeg har sykt telefonskrekk!! Tar aldri telefonen når det ringer ukjente nummer?. 

Hva er du avhengengig av å ha med i vesken?

23 kommentarer
    1. Enig med hun over her! Elsker vesken 🙂
      Ellers så har jeg så å si det samme i vesken som deg, foruten om den skru-tingen. Hehe. Planleggingsbok har jeg ikke oppi der, men det tenker jeg alltid på at jeg burde skaffe meg, en liten bok til tanker i farta.

    2. Jeg tar heller aldri telefonen på ukjent nummer. Men last ned gule sider appen, så søker den opp nummeret for deg når det ringer! Genialt hvis det er en telefon man egentlig burde ta 🙂

    3. Hehe, når jeg ser slike innlegg undrer jeg litt på om jeg er den eneste jenta som bare har mobil og lommebok i veska, haha! Alt annet småtteri er sjeldent å finne i mi veske. 😛

    4. ååh, så utrolig glad for at du har endret innstillingene dine så det er lettere å lese bloggen din når man er på iPhone! Ellers må jeg si at du er en av mine favorittbloggere! Du blogger aldri om en kjedelig hverdag, du får alltid noe annet interessant inn i innleggene dine og det er det som gjør det så morsomt å lese! Er så dritt lei ” hei i dag trente jeg og gikk på cafe, ha en fin dag alle sammen”.. Det virker som du faktisk gjør en innsats i innleggene dine istede for å bare slenge ut et random innlegg her og der! Så klapp på skulderen til deg! 🙂

    5. Vist du lasta ned 180.no appen, skal det gåan å filse sånn at navnet til den som har det nummeret som ringer kommer opp, synst den er veldig grei da eg ikkje lika å ta tlf heller vist eg ikkje veit kven som ringer 🙂

    6. Har med meg mye av det samme som deg. Men en ting jeg lurer på, hvor er almanakken din fra? Er på jakt etter en ny og syntes denne var veldig fin 🙂

    7. Kan du skrive et innlegg om gutter/kjæreste, feks ting å finne på med kjæresten, eller andre ting:)

    8. Synes du er kjempeflink til å blogge! Er så morsomt å stikke innom bloggen din, og se at du har postet et nytt innlegg hver dag 🙂 Vet du forresten hvor man får kjøp den lille Marc Jacobs veska i svart? Kjempefin!

    9. tror kanskje grunnen for at statistikken din økte så over natta er pga. “utro” tittelen på ditt forrige innlegg. Fikk sikkert mange til å klikke pga. de trodde det handlet om kjæresten 🙂 men håper du blir langt oppe, ser ut som det har økt motivasjonen og det liker man! håper du trives i trondheim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg