For en luksus

Skjørt her // Topp her (sponset)

Var helt sikker på at sommeren var forbi, men i dag har det vært over 20 grader – heldigvis for meg, som da fikk tatt i bruk det fine skjørtet og toppen som kom i posten i går. Nakne ben er det peneste jeg vet og med dette skjørtet som sitter helt amazing på kroppen, følte jeg meg fin i dag. Formen begynner å bli bra igjen, så dette tror jeg blir en fin helg. Helgen skal jeg bruke på å spise masse godt, slappe av med venner og kanskje trene hvis formen tillater det – det skal i allefall ikke bli noe alkohol på denne frøkna. Fysj, så lei kroppen min er av det! Vegard reiste til Oslo i dag for å være over helgen og det betyr at jeg har bilen heeelt for meg selv <3 Hihi! Dere har sikkert fått med dere hvor glad jeg er i å kjøre bil!

Til tross for sol ute ble det ironisk nok 18 minutter fake sol på Brun & Blid. Siden det er helg og dere er så snille med meg, har jeg lyst til å dele ut ett solkort til verdi av 500 kroner. For å være med må du like fanpagen min på Facebook og legge igjen en kommentar med mail ♥ Vinneren trekker jeg på søndag! 


Jeg hater å sminke meg på badet, så det ble også en tur på IKEA for å kjøpe sminkespeil og litt annet snacks. For en luksus det er å ha IKEA i nærheten!

157 kommentarer

Siste innlegg