Takk til meg selv

Takk til meg selv som var så fornuftig i går og ikke dro ut! Vi var på nippen til å vurdere og dra ut, jeg og Natalie, men kinobillettene var bestilt så da var det bare og komme seg på kino. Vi var i utgangspunktet sent ute og måtte stresse som bare pokker i siste liten, da det viste seg å ikke være så enkelt og finne parkering i sentrum en lørdagskveld. Kjører folk på byen liksom? :p

Bølgen har fått mye positiv omtale og jeg synes absolutt den leverte! Den var så bra at jeg klarte og holde fokus under hele uten å titte bort på telefonen, så den må jeg anbefale videre til dere! Filmen viser også fantastiske scener av norsk natur og det er umulig å ikke la seg fascinere over det vakre landet vårt. Synes også det er fint å støtte opp norsk filmindustri. Jeg skal ikke avsløre eller si for mye om filmen, dra heller å se den selv!! Anbefaler dere forresten ikke å se på traileren først, det gjorde heldigvis ikke jeg før i dag, for jeg synes den var alt for avslørende. På slutten av filmen konkluderte i allefall jeg og Natalie med at nei, vi skal i hvert fall ikke til Geiranger, haha.


Gårsdagens outfit kommer senere, da trekker jeg også vinner av konkurransen. Følger dere meg forresten på Instagram og Snapchat (tuvaw)? Hvis ikke, shame on you :p

7 kommentarer
    1. Hei, kjære du! Og god søndag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min i dag. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin søndag videre. Stå på med bloggingen!

    2. Linn Therese: Hahaha ikke interessert i å reklamere for egen blogg?? Har ikke orket og brydd meg tidligere, men nå blir jeg irritert. Dette er IKKE første gang du poster samme “personlige” kommentaren på flere av bloggene på topplisten, denne kommentaren ser jeg at Therese også tilfeldigvis har fått nettopp :):) Dropp det der!

    3. Frister nesten alltid å reise ut da man sitter der på kvelden, skjønner ikke hvordan vi hele tiden glemmer den fantastiske følelsen av å ha en fin søndag! Og bra du tørr å si ifra på slike kommentarer også, fulgt deg en stund og syns du er fantastisk! Ha en flott søndag ^^

    4. Så koselig 🙂 Jeg så filmen mens jeg og klassen var på klassetur i Oslo for to uker siden. Jeg synes det var en virkelig bra film, men sa med en gang filmen var over at om jeg noen gang skulle noen plasser skulle jeg ihvertfall ikke til Geiranger.
      Håper du får en fin søndag videre 🙂

    5. Tuva og Iselin (og sikkert andre bloggere/lesere som mener det samme); det å ikke dra til Geiranger på grunn av en film må være den største tabben dere gjør. Geiranger er uten tvil en av Norges vakreste plasser, og er en plass som må oppleves (dvs være der fysisk og ikke se det på film/bilder). Det er ikke uten grunn til at det er turister som reiser i flere dager med bil for å oppleve den naturen og utsikten du får i Geiranger.
      Når det kommer til det som kan utløse en eventuell bølge, så er det fjellet under konstant overvåkelse – så når det en dag er så mye bevegelser at geologene mener fjellet kan rase, da vil hele Geiranger bli evakuert (akkurat slik som i Romsdalen hvor “Mannen” hold på å rase).
      Så å ikke besøke en av Norges vakreste naturperler på grunn av en film, synes jeg er helt latterlig!
      Når du har en såpass stor blogg, så må du ikke tro at du ikke påvirker noen av dine yngre lesere med det du skriver om at du “aldri skal til Geiranger” 🙂
      Etter å ha lest over kommentaren min ser jeg at den kan virke litt sur og negativt ladet, men jeg håper at du tar til fornuft og besøker Geiranger en dag, for du kommer absolutt ikke til å angre på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg